Gamintojai praneša, kad trečios kartos „Qashqai“ bus gaminamas su dviem jėgainėm. Pirmoji – tradicinis 1,3 litro benzininis variklis su „mild“ hibridine technologija (mažas generatorius, labiausiai padedantis pajudant iš vietos). Kita sistema, jau keletą metų labai populiari Japonijoje – „e-POWER“. Automobilis bus varomas elektra, ją gamins benzininis generatorius.
Šiuo metu Europos keliuose naujausias „Qashqai“ dar bandomas, siekiant iki paskutinės dienos jį tobulinti. Krosveris surenkamas ant naujos „Alliance CMF-C“ platformos, kuri remiasi pažangia inžinerija ir inovacijomis.
Dabartinis antros kartos „Qashqai“ modelis Europoje pristatytas 2014 m., jo parduota daugiau nei milijonas vienetų.
„Naujasis Qashqai pakeis įsivaizdavimą, ko galima tikėtis iš šeimos automobilio. Patogumas, rafinuotumas ir technologijos atkeliaus iš aukštesnės kategorijų automobilių“, – sakė Gianluca de Ficchy, „Nissan“ vadovas Afrikos, Artimųjų Rytų, Indijos, Europos ir Okeanijos šalims.
CMF-C platforma leis išlaikyti dabartines „Qashqai“ proporcijas, o tai leis patogiai važiuoti ir miesto gatvėmis, ir užmiesčio keliais.
Naujos medžiagos leis sutaupyti svorio, išsaugant kėbulo standumą. Pavyzdžiui, galinės durys dabar pagamintos iš kompozicinės medžiagos, o tai sutaupo 2,6 kg. Pasiekti tikslo padeda ir konstrukcijoje naudojamas plienas „Nissan Ultra High Strength Steel“ (UHSS).
Priekinės ir galinės durys, priekiniai sparnai bei variklio gaubtas pagaminti iš aliuminio. Tai svorį leido sumažinti daugiau nei 21 kg. Apibendrinant galima teigti, kad naujasis modelis bus 60 kg lengvesnis ir 41 proc. standesniu kėbulu.
Daugiau informacijos apie naują „Qashqai“ gamintojai žada paskelbti jau kitą savaitę.