„Ample“ atsistojo ant kojų partnerystės su „Uber“ dėka. Ir dabar, regis, ji nori pakeisti elektromobilių infrastruktūrą.
Veikimo principas kaip „Lego“
Užuot įkrovus esamas baterijas, startuolis siūlo baterijų keitimo technologiją – sistemą, kurią generalinis direktorius Khaledas Hassounahas prilygino „Lego blokams“.
Įmonės koncepcija yra visiškai modulinė, tai reiškia, kad didesnėse transporto priemonėse gali tilpti daugiau akumuliatorių modulių, o mažesnėms transporto priemonėms tereikia sukeisti mažiau. Sistema taip pat yra visiškai autonomiška, su klientais bendraujanti tik per išmaniojo telefono programėlę.
Baterijos keitimas
Bendras tikslas yra pašalinti „nerimą dėl nuvažiuojamo atstumo“, reiškiantį vartotojų dvejones, kurias sukelia ribotas daugelio šiuo metu rinkoje esančių elektrinių transporto priemonių asortimentas.
„Ample“ taip pat bando padaryti elektromobilius labiau prieinamus. „Elektromobiliai neturėtų būti subsidijuojami vyriausybės ar kainuoti didžiulius asmeninius pinigus“, – sakė „Ample“ prezidentas Johnas de Souza.
Kol kas įmonė San Fransiske pastatė tik dvi įkrovimo stotis, tačiau planuoja dar kelias įrengti kituose didžiuosiuose Kalifornijos miestuose.
Tai įdomus žingsnis, turint omenyje tai, kad dauguma elektrinių automobilių gamintojų nusprendė visam laikui pritvirtinti akumuliatorius prie savo transporto priemonių ir sukurti automobilių įkrovimo infrastruktūrą vietoje.
Neaišku, ar dėl to dauguma šiandien kelyje esančių elektromobilių, įskaitant „Tesla“, būtų nesuderinami su „Ample“ infrastruktūra.
Norėdami visiškai išnaudoti savo galimybes, „Ample“ dar turi daug ką įrodyti. Tai įtikinama idėja, tačiau, be abejo, truputėlį pavėluota.