Pasivažinėjimas išsinuomotu paspirtuku apkarto: teko bendrauti ir su policija

Vilniečiai, sumanę pasivažinėti išsinuomotu „Bolt“ paspirtuku, pateko į ne visai malonią situaciją. Pasak skaitytojo, jo sesei nepavyko apmokėti kelionės, o paspirtuką, įsikišus policijai, teko net pasiimti namo, kol buvo laukiama „Bolt“ atsakymo. Tiesa, įmonė teigia, kad su jais buvo susisiekta ne tą pačią dieną.
„Bolt“ elektrinių paspirtukų nuomos paslaugos pristatymas
„Bolt“ paspirtukas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

„Buvome pasiėmę du „Bolt“ paspirtukus pasivažinėjimui Vilniuje, Vingio parke. Pabaigę kelionę aš ir mano sesė juos pastatėme šalia kitų „Bolt“ paspirtukų už Vingio parko estrados. Man pavyko užbaigti kelionę, pinigai buvo nuskaičiuoti. Sesei to nepavyko padaryti.

Jos paspirtukas liko užrakintas, o telefone esanti programėlė nematė esamos kelionės ir leido rinktis paspirtuką kitai kelionei. Bandant nuskenuoti esantį paspirtuką, programėlė išmetė klaidą, kad šis paspirtukas yra rezervuotas. Šalia stovėjo mikroautobusas, į kurį darbuotojas krovėsi „Bolt“ paspirtukus. Bandant nupasakoti situaciją darbuotojas pasakė, kad nieko negali padaryti, nes nėra su tuo susijęs ir pasiūlė kreiptis į „Bolt“, – rašė skaitytojas.

Pasak jo, buvo bandyta susisiekti su „Bolt“ elektroniniu paštu, programėlės pagalba, rašyta į oficialią „Bolt Lietuva“ Facebook paskyrą, tačiau atsakymo nesulaukta.

„Ieškojome numerio, bandėme kreiptis į 1588 informacijos centrą, kuris teigė, kad įmonė „Bolt“ neturi telefono numerio, kuriuo būtų galima susisiekti. Teko su šeima ir mažu vaiku stovėti prie paspirtuko. Tad buvo kreiptasi į policiją.

Po ilgų svarstymų policija užfiksavo įvykį ir liepė paspirtuką parsigabenti namo, kad kiti asmenys jo nepasisavintų. Taigi šis sugadintas vakaras dėl vieno paspirtuko buvo užfiksuotas policijoje ir pats paspirtukas stovi pas mane namuose. O atsakymo iš „Bolt“ vis dar laukiame“, – teigia vyras.

Aiškinamasi, dėl ko įvyko klaida

Tiesa, „Bolt“ papasakojo kiek kitokią įvykių versiją. Kaip teigia „Bolt“ elektrinių paspirtukų plėtros vadovas Lietuvoje ir Latvijoje Eimantas Balta, visi klientams iškylantys klausimai ir nesklandumai kelionių metu keleivių fiksuojami „Bolt“ mobiliojoje aplikacijoje arba kreipiantis į Klientų aptarnavimo centrą el. paštu vilnius@bolt.eu.

„Klientė kreipėsi į mus el. laišku praėjus parai po minėto įvykio, birželio 17 d. „Bolt“ klientų aptarnavimo specialistai sureagavo operatyviai – per pusvalandį susisiekė su kliente, išsiaiškino situaciją ir iškart grąžino visus pinigus, išleistus už kelionę. Paprašius, esant galimybei, grąžinti paspirtuką į parkavimo zoną, klientė patikino, kad paspirtukas jau yra grąžintas ten, iš kur ir buvo paimtas.

Dėl kokių priežasčių įvyko ši sisteminė klaida, dar aiškinamės. Tikėtina, kad tai lėmė ryšio tarp paspirtuko ir mūsų serverio nesklandumai“, – teigia E.Balta.

Jis taip pat paaiškino, kad mikroautobuso vairuotojas, surenkantis paspirtukus, yra rangovas, t.y. nėra „Bolt“ darbuotojas, tad su klientais susijusių klausimų nesprendžia. Jo užduotis – paspirtukų distribucija ir techninis aptarnavimas.

„Klientei pakalbinus vairuotoją, šis padarė, ką ir turėjo padaryti šioje situacijoje – nurodė kreiptis tiesiogiai į „Bolt“. Labai atsiprašome už patirtus nepatogumus ir dėkojame klientams, kad praneša apie tokius įvykius“, – teigė E.Balta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis