Taigi anapus Atlanto kultinio septintos kartos sportinio automobilio kaina prasidės nuo 51,995 dolerių (137 tūkst. litų), įskaitant pristatymo išlaidas. Už minėtą sumą klientai gaus bazinės komplektacijos kupė, na o kabrioletas kainuos šiek tiek daugiau – 56,995 dolerių (150,5 tūkst. litų). Iš esmės abu automobiliai gali būti atviri, kadangi kupė turi nuimamą anglies pluošto kompozicinių medžiagų stogą.
„2014 m. „Corvette Stingray“ puikiai įkūnija „Chevrolet“ siekį pateiki klientams daugiau nei jie tikisi, - kalbėjo kompanijos rinkodaros viceprezidentas Chrisas Perry. – Automobilis suteikia sportiškumo, dizaino ir technologijų derinį, su kuriuo varžytis gali labai nedaug gamintojų. Jei atsižvelgsime į 52 tūkst. dolerių kainą, nei vieno iš jų produktas neprilygsta mūsiškam“.
Kad išlaikyti santykinai nedidelę kainą „Chevrolet“ buvo itin svarbu patvirtina ir faktas, kad naujasis modelis yra vos 1400 dolerių (3,7 tūkst. litų) brangesnis už 2013 m. C6 kartos kupė.
Už šiek tiek didesnę kainą klientai taip pat gaus gerokai daugiau. Standartinės įrangos sąraše yra aliuminio rėmus turinčios sėdynės, prie sūkių adaptuota septynių laipsnių mechaninė transmisija, visiškai naujas 6,2 litro darbo tūrio LT1 V8 tipo variklis ir aglies pluošto variklio dangtis bei kėbulo paneliai.
Tačiau tai ne tas pats automobilis, kurį publika prisimena dar iš sausio mėnesį vykusios Detroito parodos.
„General Motors“ paskelbė, kad demonstracinio modelio kaina buvo 73,360 dolerių (194 tūkst. litų).
Už papildomus 21,365 dolerių (56 tūkst. litų) sumą automobilis gavo kiek daugiau nei 8 tūkst. dolerių (21 tūkst. litų) kainuojančius odinius sėdynių apmušalus, Z51 dinamiškumo komplektą už 2,8 tūkst. dolerių (7,4 tūkst. litų), tą pačią magnetinę pakabos darbo valdymo sistemą kaip ir „Camaro ZL1“ už 1,795 dolerių (4,74 tūkst. litų) ir dar keletą dalykų. Stebina tai, kad nors bazinės komplektacijos modelis turi anglies pluošto stogą, demonstruoti aplinkiniams jo tekstūrą norintys klientai turės už tai sumokėti maždaug 2 tūks. Dolerių (5,3 tūkst. litų).
Kalbant apie likusią įrangą, kaip būtini pasirinkimai įvardinamas Z51 komplektas ir magnetinis pakabos darbo valdymas.
Į dinamikos komplektą įeina ilgesni pavarų dėžės perdavimo skaičiai, transmisijos aušinimo sistema, didesni ratlankiai(19 colių skermens priekyje ir 20 colių – gale), didesni perforuoti stabdžių diskai ir aušinimo angos jiems. Taip pat į jį įtrauktas elektroninis ribotos trinties diferencialas ir jo aušinimo sistema bei pasivažinėjimams uždarose trasose geriau tinkantys didesni, agresyvesnės charakteristikos amortizatoriai.
„General Motors“ atstovas Monte Doranas patvirtino, kad norintys įrengti magnetinį pakabos valdymą klientai visų pirma turės įsigyti Z51 komplektą. Visa likusi įranga bus montuojama pasirinktinai.