2016 m. – Volvo XC 90
Vien pažvelgus į šioje galerijoje esantį visą lietuvių numylėtinių autoparką, galima susidaryti neprastą vaizdą, kaip keitėsi geidžiamiausi tautos automobiliai. Laureatų galerija dar kartą patvirtina, kad lietuviams patinka prabangūs automobiliai, todėl ne taip jau dažnai šį titulą pelno, sakykim, nuosaikiai įkainoti, tiesiog geri automobiliai.
Buvo atvejų, kai galėjai susidaryti vaizdą, kad labai prabangūs ar grynakraujai sportiški kupė modeliai – būtent tai, ko trokšta tikras lietuvis.
Ir tik prieš pačią krizę, bene labiausiai nuskriaudusią būtent autoverslininkus ir žiniasklaidą, tauta tarsi 180 laipsnių pakeitė kursą, savo laureatais pamečiui įvardijusi „Huyndai Getz“ ir „Honda Civic“.
„Kad ir kokį automobilį žmonės bepasirinktų, tautos nuomonę reikia gerbti, – kalbėjo ilgus metus Lietuvos autoverslininkų asociacijai vadovavęs Petras Ignotas. – Tai tautos, o ne keliasdešimties, tegu ir labai gerbiamų bei autoritetingų autoverslininkų, pramonininkų ar žurnalistų nuomonė, kuria niekam nevalia spekuliuoti.“
O ką tauta išrinks šiemet, kai bus paskelbtas devynioliktasis „Tautos automobilio 2017“ laimėtojas? Geriausiu kainos ir kokybės santykiu pasižymintį ratuotį ar brangų, tviskantį limuziną, o gal galingą sportinį automobilį?