Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2020 06 30 /17:29

Paskutinės dienos prakeiksmas: sutriko elektroninės „Regitros“paslaugos, eilės nemažėja

Artėjant liepos 1-ajai, kai Lietuvoje įsigalios Automobilių registracijos mokestis, prie „Regitros“ filialų nusidriekė ilgos perregistruojamų automobilių eilės, o interneto svetainė antradienį visai nustojo veikti. Pirmadienį Vilniuje automobilio perregistravimo laukę savininkai prisipažino, kad eilėje stovėjo nuo 8 val. ryto.
Automobilių eilės prie „Regitros“
Automobilių eilės prie „Regitros“ / Valdo Kopūsto / 15min nuotr.

Temą siūlykite gazas@15min.lt

Toks paskutinės minutės efektas. Dalis žmonių tik prieš pat liepos 1 d. suskubo įsigyti automobilį, norėdami išvengti registracijos mokesčio, kuris gali gerokai viršyti 100 Eur. Tikslius mokesčių dydžius ir automobilių už kuriuos teks mokėti sąrašą rasite čia.

15min jau rašė, kad, norint perregistruoti įsigytą Lietuvoje prieš tai važinėjusį automobilį, į „Regitrą“ važiuoti nebūtina. Pakanka sandorį registruoti „Regitros“ svetainėje. Tačiau antradienį, paskutinę darbo dieną, likusią iki mokesčio įsigaliojimo, tai tapo neįmanoma.

15min skaitytojai dalijasi savo graudžiomis istorijomis, kai antradienį internetu Pirkimo-Pardavimo sutarčių įregistruoti negali.

Pabandėme prisijungti prie svetainės patys – ji laikinai nepasiekiama.

Neveikianti „Regitros“ svetainė
Neveikianti „Regitros“ svetainė

„Noriu pranešti apie situaciją. Įsigijome automobilį, sąmoningai stengėmės tai padaryti iki liepos 1 d. įsigaliosiančio vadinamojo taršos mokesčio. Bet susidūrėme su problema.

Vizitui Regitroje reikia registruotis prieš savaitę ar daugiau. Bet anksčiau mes dar neturėjome pirkinio. Automobilį nutarėme užregistruoti internetu. Tai padaryti mėginame 3 valandas, ir vis nesėkmingai.

Mėginome susisiekti su įmone pateiktais telefonais, bet to padaryti taip pat nepavyksta.

Suprantame, kad tokių kaip mes yra daug. Bet ar mes kalti, kad valstybinė įmonė nesugeba suteikti jei priskirtų paslaugų? Įdomu, kas atlygins tiesioginius nuostolius gyventojams dėl šių nesklandumų?“, – rašo Edgaras.

„Regitros“ komentaras: nuo karantino pradžios – išaugęs konsultacijų poreikis

Telefonu

Kalbant bendrai apie klientų srautus, kurie kreipiasi dėl paslaugų, tai tiek karantino laikotarpiu, tiek po jo yra vidutiniškai 1,5 – 2 kartus išaugęs konsultacijų telefonu ar elektroniniu paštu poreikis. Pastarąją savaitę, kai liko nedaug laiko iki automobilių registracijos mokesčio taikymo pradžios, ši tema dominuoja. Dėl šios priežasties skambučių sujungimo laikas gali būti ilgesnis. Informacijos centras vienu metu telefonu gali aptarnauti 25 klientus. Kai visos linijos užimtos, klientai girdi užimtumo signalą, taip pat kai kuriais atvejais gali nebūti kvietimo signalo. Pasirinkus paslaugą vidutinis laukimo laikas yra apie 6 minutes. Atsiprašome už nepatogumus, kam sujungimas iš pirmų kartų nepavyksta.

Internetu

Kalbant apie elektronines paslaugas, Transporto priemonių registracijos sistema (eKETRIS) dėl didelio klientų srauto šiuo metu veikia su sutrikimais, kadangi prisijungusių prie sistemos naudotojų skaičius yra išaugęs iki 10 kartų. Apgailestaujame, jei internetu atliekamus veiksmus dėl sutrikimų tenka pakartoti.

Taip pat norime atkreipti klientų dėmesį, kurie užsakymus iki liepos 1 d. pateiks internetu. Jei užsakymas bus pateiktas, patvirtintas ir apmokėtas, registracijos liudijimą ir numerio ženklus galima atsiimti ir vėliau, t. y. po liepos 1 d., ir tokiu atveju registracijos mokestis nebus taikomas.

Informuojame, kad naktį iš birželio 30 į liepos 1 dieną nuo 00.00 val. iki 9.00 val. dėl su įvedamu registracijos mokesčiu susijusių būtinų atnaujinimo darbų bus nepasiekiamas transporto priemonių registracijos paslaugų portalas.

Situacija padaliniuose

Kalbant apie tiesioginį klientų aptarnavimą padaliniuose, kaip ir vakar, taip ir šiandien jaučiamas didesnis tų klientų srautas, kurie atvyksta be išankstinės registracijos. Būtent tai ir nulėmė „gyvų“ eilių atsiradimą. Nepaisant srauto, pirmenybė, teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams. Primename, kad šie klientai atvyktų į padalinį keliomis minutėmis anksčiau. Žmogui, kuris buvo rezervavęsis išankstinio aptarnavimo laiką, neatvykus kviečiami aptarnauti tie klientai, kurie atvyko be registracijos.

Suprantama, kad daliai žmonių, kurie įsigyja automobilius šiomis dienomis, gali tekti juos įregistruoti jau po birželio 30 d. Vis dėlto pastebėsime, kad tai ne pirmas kartas, kai turime nemažus klientų srautus, tad įmonės darbuotojai pasiruošę kiek įmanoma operatyviau aptarnauti visus laukiančiuosius.

PABANDYKITE išlaikyti bandomąjį „Regitros“ egzaminą:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?