„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Paskutinis Baltijos šalyse autobusas „Ikarus“ išleistas „į pensiją“

Trijose Baltijos šalyse kadais populiarūs buvę vengrų gamybos autobusai „Ikarus“ jau seniai tapo istorija, tačiau vienas toks autobusas – „Ikarus 256“ – dar visai neseniai vežiojo įmonės „Grindeks“ darbininkus.
Atsisveikinimas su autobusu „Ikarus“
Atsisveikinimas su autobusu „Ikarus“ / Trucker.lt iliustr.

Tai buvo paskutinis, kasdien važiuojantis numatytu maršrutu ir keleivius vežantis, kitaip sakant, „nuolatinį darbą“ turėjęs, modelis. Nuo šiol tokius autobusus bus galima išvysti tik per retro lenktynes, galbūt išsinuomoti šventei ar pamatyti kokiame nors muziejuje.

Paskutiniai du „Grindeks“ dirbę autobusai, skirtingai nuo daugelio kitų jų giminaičių, išvengė autolaužynų. Įmonė abu turėtus senuosius „Ikarus“ (tiesa, skirtingu laiku) pardavė kolekcionieriams. Vienas liko Latvijoje, antrasis, kiek anksčiau, iškeliavo į Lietuvą ir čia naujieji savininkai juo jau pasidžiaugė viešai.

Sxc.hu nuotr./„Ikarus“ autobusas
Sxc.hu nuotr./„Ikarus“ autobusas, naudotas miesto maršrutams

„Ikarus 256“ – 11 metrų ilgio modelis, kuris galėjo dirbti tiek tarpmiestiniuose, tiek ir tarptautiniuose maršrutuose. Be to, skirtingai nuo 255 modelio, naujesnis, 256-asis pasižymėjo ypač lygiu ir ramiu važiavimu. Tai lėmė ta aplinkybė, kad šio modelio važiuoklėje vietoj lingių buvo pradėta montuoti pneumatika, – rašo trucker.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų