Tai buvo paskutinis, kasdien važiuojantis numatytu maršrutu ir keleivius vežantis, kitaip sakant, „nuolatinį darbą“ turėjęs, modelis. Nuo šiol tokius autobusus bus galima išvysti tik per retro lenktynes, galbūt išsinuomoti šventei ar pamatyti kokiame nors muziejuje.
Paskutiniai du „Grindeks“ dirbę autobusai, skirtingai nuo daugelio kitų jų giminaičių, išvengė autolaužynų. Įmonė abu turėtus senuosius „Ikarus“ (tiesa, skirtingu laiku) pardavė kolekcionieriams. Vienas liko Latvijoje, antrasis, kiek anksčiau, iškeliavo į Lietuvą ir čia naujieji savininkai juo jau pasidžiaugė viešai.
„Ikarus 256“ – 11 metrų ilgio modelis, kuris galėjo dirbti tiek tarpmiestiniuose, tiek ir tarptautiniuose maršrutuose. Be to, skirtingai nuo 255 modelio, naujesnis, 256-asis pasižymėjo ypač lygiu ir ramiu važiavimu. Tai lėmė ta aplinkybė, kad šio modelio važiuoklėje vietoj lingių buvo pradėta montuoti pneumatika, – rašo trucker.lt.