Statistika skaičiuojama gana paprastai – įvertinama parduotų automobilių bei pasitaikiusių gedimų proporcija.
Nieko nedelsdami, siūlome susipažinti su dešimčia automobilių gamintojų, kurie savo markės mašinose montuoja patikimiausius (ne galingiausius, pigiausius ar kokius nors kitokius) variklius.
10 vieta – „Land Rover“
Gamintojo nuotr./Land Rover Range Rover |
„Warranty Direct“ duomenimis – tik 1 iš 72 pagamintų automobilių turėjo problemų su varikliu.
9 vieta – „Nissan“
Gamintojo nuotr./Nissan X-Trail |
Gedimų dažnumas – 1 iš 76.
8 vieta – „Ford“
Gamintojo nuotr./Ford Mondeo |
Gedimų dažnumas – 1 iš 80.
7 vieta – „Fiat“
Gamintojo nuotr./Fiat Panda |
Gedimų dažnumas – 1 iš 85.
6 vieta – „Lexus“
Gamintojo nuotr./Lexus IS350 F Sport |
Gedimų dažnumas – 1 iš 101.
5 vieta – „Jaguar“
Gamintojo nuotr./Jaguar F-type |
Gedimų dažnumas – 1 iš 103.
4 vieta – „Volvo“
Gamintojo nuotr./Volvo V40 |
Gedimų dažnumas – 1 iš 111.
3 vieta – „Mercedes-Benz“
Gamintojo nuotr./Mercedes-Benz CLA |
Gedimų dažnumas – 1 iš 119.
2 vieta – „Toyota“
Gamintojo nuotr./Toyota RAV4 |
Gedimų dažnumas – 1 iš 171.
1 vieta – „Honda“
Gamintojo nuotr./Honda CR-Z |
Gedimų dažnumas – 1 iš 344.
Įdomu tai, kad dešimtuke nėra nei „Audi“, nei „Volkswagen“, nei BMW tuo tarpu pirmąsias pozicijas užimantys Japonijos pramonės gigantai (ypač – „Honda“) nuo kitų koncernų atitrūkę milžiniška persvara.
Pasiginčyti prieš faktą sunku – „Warranty Direct“ statistiką registruoja jau daugybę metų. Tyrimų išvada aiški – „Honda“ yra pats geriausias variklių gamintojas. Jų kuriami agregatai naudojami ne tik automobiliuose ar motocikluose, bet ir privačiuose lėktuvuose, ūkio pramonės technikoje, kateriuose.