Šiuo tikslu „Volkswagen“ savo tinklapyje įdiegė naują įrankį. Klientai gali apsilankyti adresu Volkswagen.lt puslapyje paspaudę čia ir specialiame laukelyje įvedę savo automobilio identifikavimo numerį (VIN kodą) gali sužinoti, ar automobilis yra probleminis. Be to, šiame tinklalapyje pateikiama ir išsami šią problemą gvildenanti informacija.
Šis internetinis įrankis jau dabar integruojamas į nacionalinius tinklapius visame pasaulyje ir taps prieinamas artimiausioje ateityje.
„Volkswagen“ nuolat deklaruoja, kad aktyviai informuos visus klientus, kuriuos tai liečia ir savo pažadus įgyvendina. Net jeigu būtina pakeisti taršos parametrus, automobilis net ir kol kas neatlikus šios korekcijos, techniniu požiūriu yra saugus ir tvarkingas bei tinkamas eismui viešojo susisiekimo keliais.
Įgaliotieji atstovai taip pat teikia patarimus klientams ir informuoja juos, ar jų automobilis įtrauktas į sąrašą tų, kuriems reikia pakoreguoti tuos parametrus. Norėdami gauti šią informaciją, klientai turi nurodyti savo automobilio VIN kodą.
Spalio mėnesį „Volkswagen“ ir kitos koncerno markės kompetentingoms institucijoms pateiks techninius sprendimus ir priemones.
Klientai, kuriuos palietė ši problema, bus informuojami per ateinančias savaites ir mėnesius.