„Tesla“ automobiliai gauna aukščiausius balus už saugumą ir „Model Y“ nėra išimtis. Iš tikrųjų, elektromobiliai gali būti gerokai saugesni už automobilius su vidaus degimo varikliais.
Jie yra sunkūs, tačiau jų svorio centras yra labai žemai, todėl elektromobiliai yra labai stabilūs. Kadangi priekyje nėra variklio, čia yra labai daug vietos smūgius sugeriančioms konstrukcijoms. Todėl joks didelis ir sunkus daiktas avarijos metu nesibeldžia į pertvarą tarp salono ir variklio skyriaus.
Galiausiai, baterijos yra silpnoji elektromobilių vieta, todėl gamintojai jas talpina į labai standžias konstrukcijas, kurios taip pat padeda ir avarijų metu.
Tačiau „Tesla“ elektromobiliai yra saugūs ir dėl to, kad kompanija saugumui skiria didelį dėmesį. Todėl nieko keisto, kad ir „Model Y“ NHTSA bandymuose pasirodė puikiai. Automobilis gavo penkias žvaigždutes visose kategorijose – susidūrimo priekiu, smūgio į šoną ir apsivertimo atveju keleiviai turėtų būti apsaugoti.
Bet paminėtina ne tik tai. NHTSA įvertino ir „Model Y“ saugumo technologijas – šis elektromobilis turi autonominę avarinio stabdymo sistemą, laikosi juostos vidurio, perspėja apie avarines situacijas. Kitaip tariant, protingas „Model Y“ pasistengs išvengti avarijos, o jei nepavyks – apsaugos vairuotoją ir keleivius.
NHTSA savo ataskaitoje paminėjo ir tai, kad „Model Y“ gamintojo buvo atšauktas jau du kartus. Rugsėjį „Tesla“ turėjo tvarkyti „Model Y“ elektros sistemą (nedegė priekabos žibintai, sutvarkyta be apsilankymo aptarnavimo centruose), lapkritį „Tesla“ turėjo pasirūpinti važiuoklės problemomis. Galiausiai, NHTSA paminėjo ir keletą pirkėjų nusiskundimų, susijusių su kokybe.