„A8“, kaip „Audi V8“ įpėdinis, nuo 1994 m. yra pirmaujantis prekės ženklo modelis prabangių sedanų segmente. Tai ketvirtoji prabangaus sedano karta, kurią „Audi“ pristatė 2017 m., o atnaujintos versijos pardavimai Europoje prasidės jau metų pabaigoje.
Variklių įvairovė
„Audi A8 55 TFSI quattro“ varomas 3.0 TFSI V6 varikliu, kurio galia 250 kW (340 AG). Nuo 1370 iki 4500 aps./min. jis išvysto 500 Nm sukimo momentą. Iš vietos iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 5,6 sekundės (L modelyje – per 5,7 sekundės).
4.0 TFSI V8 variklis generuoja 338 kW (460 AG) ir 660 Nm sukimo momentą, kuris sukuriamas nuo 1 850 iki 4 500 aps./min. Tai išryškina jo itin sportišką charakterį: nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 4,4 sekundės. „A8“ galima įsigyti ir su dyzeliniu varikliu, o iš tinklo įkraunamas hibridinis modelis (PHEV) pasirodys vėliau.
„A8“ ratų bazė – 3,00 m, ilgis – 5,19 m, plotis – 1,95 m, o aukštis – 1,47 m.
Interjeras
„A8“ interjeras pasižymi itin erdviu ir plačiu salonu. „A8 L“ atpalaiduojančioje sėdynėje (angl. relaxation seat) yra daugybė įvairių funkcijų reguliavimo galimybių, o keleivio sėdynės atloše įrengta atrama kojoms, kuri gali būti šildoma ir įvairiai masažuojama. Į atpalaiduojančios sėdynės paketą taip pat įeina ir nugaros masažas su 18 pneumatinių pagalvėlių.
Atnaujintame automobilyje taip pat galima rinktis patrauklias informacijos ir pramogų įrangos parinktis. Prie priekinių sėdynių atlošų pritvirtinti du 10,1 colio ekranai su „Full HD“ raiška. Juose gali būti rodomas keleivių prietaisų turinys, į juos galima transliuoti daugybę garso ir vaizdo srautų, įskaitant iš gerai žinomų transliacijos platformų ar televizijos medijos bibliotekų.
„Bang & Olufsen“ pažangioji garso sistema sukurta reikliems muzikos mėgėjams. 1920 W stiprintuvas turi 23 garsiakalbius, o aukštų dažnių garsiakalbių lęšiai valdomi elektra iš prietaisų skydelio. Ant galinės sėdynės esantis nuotolinio valdymo pultelis, kuris tvirtai pritvirtintas prie centrinio porankio, leidžia valdyti daugelį komforto, informacijos ir pramogų funkcijų iš galinės sėdynės. Valdymo blokas su OLED jutikliniu ekranu yra maždaug tokio pat dydžio, kaip ir išmanusis telefonas.
Išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema
Svarbiausias patobulinto „A8“ akcentas – išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema. Ji gali individualiai per elektros variklį papildomai apkrauti arba atlaisvinti kiekvieną ratą ir taip aktyviai reguliuoti važiuoklės padėtį bet kokioje važiavimo situacijoje. Kai „Audi drive select“ sistemoje įjungtas dinaminis režimas, „A8“ tvirtai įveikia posūkius, posvyrio kampai nedideli, o stabdant kėbulas beveik nenusileidžia. Tuo tarpu įjungus „comfort+“ režimą, automobilis sklandžiai įveikia nelygumus. Čia vairo mechanizmas veikia kartu su priekine kamera, todėl atpažįsta nelygumus sistemos ribose ir prognozuodamas reguliuoja pavaras.
„Comfort+“ režimu veikianti išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema pasižymi ypatinga savybe: integruota kreivės pakreipimo funkcija sumažina keleivius veikiantį šoninį pagreitį. Įvažiavus į posūkį, ji pakelia kėbulo pusę, esančią posūkio išorėje, o kitą pusę nuleidžia, taip pakreipdama ją į posūkį iki trijų laipsnių.
Skaitmeniniai Matrix LED priekiniai žibintai ir OLED galiniai žibintai
Kiekvienas priekinis žibintas turi maždaug 1,3 mln. mikroveidrodžių, kurie šviesą suskaido į mažus pikselius. Tai leidžia jį valdyti didžiausiu tikslumu, kuris prilygsta vaizdo projektorių tikslumui. Tai vairuotojams suteiks naujų funkcijų ir galimybių važiuojant greitkeliuose. Čia priekiniai žibintai skleidžia šviesos kilimą, kuris ypač ryškiai apšviečia vairuotojo eismo juostą.
„Audi S8“ – įkvepiantis prabangios klasės pasirodymas
„Audi S8 TSFI quattro“ yra sportiškas aukščiausios klasės serijos modelis. „V8“ generuoja 420 kW (571 AG) galią ir 800 Nm sukimo momentą nuo 2 050 iki 4 500 aps/min. Išmetimo sistemoje esančios garso sklendės, esant poreikiui, paaštrina garsą. Tik „S8“ modelyje esančioje bazinėje komplektacijoje numatoma išankstinio numatymo aktyvios pakabos sistema, „quattro“ su sportiniu diferencialu ir dinamiška visų varomųjų ratų sistema
Kaina prasidės nuo 99 500 eurų
Patobulintas „Audi A8“ Europos rinkose pradedamas pardavinėti nuo gruodžio mėnesio. Vokietijoje bazinė „A8“ kaina prasidės nuo 99 500 eurų. „Audi S8“ galima įsigyti nuo 144 800 eurų.