„Žaliojo pragaro“ karaliene pravardžiuojama Vokietijos lenktynininkė Sabine Schmitz kiek anksčiau su „Ford Transit“ automobiliu ratą įveikė per 10 minučių ir 8 sekundes – šis automobilis iki šiol buvo tituluojamas, kaip greičiausia komercinė mašina Niurburgringe. Nors ir trasoje tuo pat metu dūzgė kiti automobiliai.
Visgi, automobilių tobulinimo specialistai „Revo“ nusprendė patraukti dėmesį savęs link – jie patobulino „Volkswagen T5“ autobusiuką, kuris nustatė greičiausią trasos įveikimo ratą tarp tokio tipo mašinų – 9 minutės ir 57 sekundės.
Teigiama, kad 2,0 litrų „Twin-turbo“ dyzelinio variklio galią „Revo“ mechanikams pavyko padidinti iki 220 AG. Tokio rezultato jie pasiekė įdiegę naują variklio valdymo programą, „Milltek“ išmetimo sistemą, patobulinę oro bei alyvos aušinimo charakteristikas.
„Volkswagen“ autobusiukas Niurburgringo trasoje važiavo su leidžiamomis naudoti ir gatvėje „Dunlop Direzza“ padangomis bei sportine „Bilstein“ pakaba.
T5 vairuotojas, taip pat priskiriamas prie „žaliojo pragaro“ veteranų, Dale Lomas, tvirtino, kad automobilis yra pakankamai smagus. „Šis „Volkswagen“ valdosi, kaip pakankamai sportiška mašina, o sudėtingos trasos iššūkius sugėrė be didesnio streso“, – sakė jis.
Priduriama, jog patobulintu T5 autobusiuku buvo įveiktas 1,61 km ilgesnis ratas nei tai „Top Gear“ laidos metu padarė Sabine Schmitz. Nors ir iš pirmo žvilgsnio rekordas atrodo pagerintas vos dešimčia sekundžių, reikia įvertinti ir skirtingas trasos konfigūracijas – tikėtina, kad važiavęs daugiau nei pusantro kilometro trumpesnę atkarpą Dale Lomasas būtų sutaupęs apie vieną minutę.