Tiesą sakant dabar Elonas Muskas ir visa „Tesla“ komanda tikriausiai džiūgauja, kiek tą galima daryti esant tokioms pandemijos sąlygoms, kad vos per metus Kinijoje pastatė „Gigafactory 3“ gamyklą ir dabar, kai kitos gamyklos JAV uždarytos, joje galima gaminti elektromobilius.
„Tesla“ dabar gali gaminti elektromobilius, nors ir pagrindinė Fremonto gamykla šiuo metu sustabdyta. To būtų neįmanoma daryti jei ne įspūdingai greitai Šanchajuje pastatyta „Gigafactory 3“ gamykla.
Kai ši gamykla buvo statoma, viešai buvo pasirodęs ne vienas vaizdo įrašas, tačiau iki šiol nei karto neturėjome galimybės pasižvalgyti po naujosios gamyklos vidų.
Dabar „Tesla“ paviešino vaizdo įrašą ir jame galime matyti „Gigafactory 3“ gamyklos vidų ir kaip yra gaminami elektromobiliai.
Kai tik praėjusių metų pabaigoje buvo atidaryta „Gigafactory 3“ gamykla, joje iš pradžių gamino tik pačius „Model 3“ elektromobilių kėbulus ir atlikdavo galutinius šių automobilių surinkimo darbus.
Tačiau nuo to laiko automobilių gamintojas didina savo gamybos pajėgumus ir siekia Kinijoje pagaminti daugiau „Model 3“ elektromobilių.
Naujausiame vaizdo įraše parodomas dabartinis „Tesla“ gamybos mastas šioje gamykloje ir iš vaizdo įrašo matyti, kad daugybę darbo atlieka robotai.
Praktiškai iki tol, kol prasideda elektromobilių surinkimo darbai – nematyti žmonių. Viską atlieka šimtai robotų.
Verta pažymėti ir tai, kad šioje gamykloje vis dar nėra atliekama gana daug darbų. Kad ir tie patys elektros varikliai šioje gamykloje kol kas nėra gaminami.
Kokie „Gigafactory 3“ gamybos pajėgumai? Kaip jau buvo skelbta anksčiau, šiuo metu per savaitę šioje gamykloje yra pagaminama 3 000 elektromobilių, o tai reiškia, kad metiniai pajėgumai siekia apie 150 000.
Bet tai tėra pirmasis gamyklos darbų etapas. Kompanija jau pereina į antrą etapą ir ketina „Gigafactory 3“ gamyklos metines elektromobilių gamybos apimtis padidinti iki 250 000. O netrukus šioje gamykloje jau bus gaminamos baterijos ir automobiliams reikalingi elektros varikliai.