„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Penki brangiausi 2012-ųjų superautomobiliai

Kiekvienais metais rinkoje atsiranda naujų, vis brangesnių superautomobilių. Kai kurie iš sąraše esančių modelių dėl itin mažo tiražo jau yra parduoti, o jų kaina prasideda nuo daugiau nei 4 mln. litų.
Brangiausi 2012-ųjų superautomobiliai
Brangiausi 2012-ųjų superautomobiliai / Gamintojo nuotr., GAZAS.LT montažas

Pateikiame penkių pačių brangiausių 2012-aisiais gamintų (kai kurie iš jų – vis dar gaminami) superautomobilių sąrašą.

5) „Koenigsegg Agera R“ – 4,19 mln. Lt

Gamintojo nuotr./Koenigsegg Agera R
Gamintojo nuotr./„Koenigsegg Agera R“

Šis 1330 kg svorio superautomobilis su itin galingu V8 varikliu (1099 AG) viduryje šiais metais pagerino 0-300-0 km/h Guinnesso rekordą. „Agera R“ iki 300 km/h įsibėgėjo bei pilnai sustojo tik per 21,19 sekundės. Maksimalus šio švedų šedevro greitis siekia daugiau nei 418 km/h. Inžinierių teigimu, su specialiomis padangomis šis superautomobilis galėtų išvystyti 439 km/h greitį.

VIDEO: Koenigsegg Agera R 0-322-0 km/h and 0-200-0 mph GPS-verified x 3 uncut

4) „Zenvo ST1“ – 4,71 mln. Lt

Gamintojo nuotr./Zenvo ST1
Gamintojo nuotr./„Zenvo ST1“

Danai per vienerius metus JAV rinkai pagamina tik tris tokius superautomobilius. Už 1,8 mln. JAV dolerių vairuotojai gaus ne tik išskirtinį „Zenvo ST1“, bet ir 50 tūkst. JAV dolerių (beveik 131 tūkst. Lt) vertės laikrodį. Galinius automobilio varančiuosius ratus suka 7,0 litrų V8 jėgainė su turbokompresoriumi bei mechaniniu kompresoriumi („twincharged“ technologija). Tai leidžia išvystyti net 1104 AG bei 1422 Nm.

VIDEO: Zenvo ST1 Sound and crash !

3) „Aston Martin One-77“ – 4,84 mln. Lt

Gamintojo nuotr./Aston Martin One-77
Gamintojo nuotr./„Aston Martin One-77“

Tai – neabejotinai pats ekstremaliausias „Aston Martin“ superautomobilis per visą Didžiosios Britanijos kompanijos gyvavimo istoriją. Mašiną puošia rankomis iš aliuminio pagamintos kėbulo detalės, o ilgame automobilio priekyje slypi 7,3 litro atmosferinis V12 variklis su 750 AG. Gamintojo teigimu, tai – galingiausias variklis be priverstinio oro pripūtimo agregatų serijinių automobilių istorijoje.

VIDEO: Aston Martin One-77 exclusive video

2) „Pagani Zonda Cinque Roadster“ – 5,05 mln. Lt

Gamintojo nuotr./Pagani Zonda Cinque Roadster
Gamintojo nuotr./„Pagani Zonda Cinque Roadster“

Šio superautomobilio pavadinime esantis žodis „Cinque“ čia yra ne veltui – jis simbolizuoja šių modelių tiražą. Nuo įprastų „Zonda“ versijų ši išsiskiria 6 laipsnių nuoseklaus jungimo transmisija, kuri pavarą pakeičią per 100 milisekundžių. Tai leidžia 100 km/h pasiekti per 3,4 sekundės. Italai automobilio kėbulą formavo iš anglies-titano medžiagos, tuo tarpu pakabos elementai pagaminti iš magnio bei titano. V12 atmosferinio AMG variklio galia buvo padidinta iki 669 AG.

VIDEO: Pagani Zonda Cinque Roadster - Furious Revs, Hard acceleration!! Little DRIFT!

1) „Bugatti Veyron Super Sport“ – 6,28 mln. Lt

Gamintojo nuotr./Bugatti Veyron Super Sport
Gamintojo nuotr./„Bugatti Veyron Super Sport“

Tai – greičiausias serijiniu būdu gaminamas automobilis istorijoje. Jis pasižymi ne tik maksimaliu 429 km/h greičiu, bet ir stulbinančiai brangiais gamybos kaštais. Su kiekvienu tokiu, 1200 AG turinčiu parduotu automobiliu „Volkswagen“ grupė patiria kelių milijonų eurų nuostolį. Visgi, aukščiausios klasės surinkimo darbai, naujausios technologijos bei nauji inžineriniai sprendimai šiam superautomobilių karaliui leidžia didžiuotis nuostabiomis važiavimo savybėmis. Kai kurie, pasaulyje puikiai žinomi žurnalistai teigė, jog esant 300 km/h greičiui šio automobilio salone yra tiek pat triukšmo, kiek važiuojant eiliniu automobiliu, 150 km/h greičiu.

VIDEO: Bugatti Super Sport Speed Test - Top Gear - BBC

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs