„Mūsų sukurtas ir nuolat tobulinamas „Audi TT“ tapo šio dvidešimtmečio automobilių dizaino ikona. Pasiteisinę „Audi TT“ dizaino bruožai itin praturtino vėliau mūsų kurtų sportiškųjų penkiadurių „Audi A5“ ir „Audi A7 Sportback“ išvaizdą. Naujasis „Audi TT Sportback“ demonstracinis konceptas tarsi byloja, jog ir „Audi TT“ gali perimti kituose modeliuose pasiteisinusius sprendimus bei patobulinimus“ – pristatydamas naująjį koncertą kalbėjo „Audi“ vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas.
Atvėrus dureles, žvilgsnį prikausto vis dar neįprastas „Audi“ prietaisų skydelis, kuriame visiems pažįstamos rodmenų skalės ir borto kompiuterio ekranėlis pakeistas didžiuliu 12,3 colio bendro pobūdžio ekranu. Priklausomai nuo automobilio būsenos ir vairuotojo nustatymų, jame gali būti rodomi įprasti automobilio rodmenys, atliekamas MMI sistemos, jungiančios automagnetolą, borto kompiuterį ir navigacinę, garso bei ryšio sistemas, valdymas. Oro kondicionieriaus valdymo elementai įkomponuoti į oro įleidimo kiaurymes dengiančias groteles.
Po variklio gaubtu sumontuotas gerokai modifikuotas „Audi EA 888“ variklių šeimynos 4 cilindrų 2.0 TFSI motoras. Šis 294 kW (400 AG) pajėgumo agregatas, galintis išvystyti iki 450 Nm maksimalų sukimo momentą, prieinamą sūkių diapazone tarp 2400 ir 6000 aps./min.
Maksimalus greitis išvystomas esant 7200 aps./min. Velenui sukantis dar tik 1900 aps./min. pasiekiamas ne mažiau įspūdingas 300 Nm sukimo momentas. Išsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val trunka tik 3,9 sek., o vidutinės degalų sąnaudos - 7 litrai benzino 100 km kelio, vidutinė CO2 tarša - 162 g/ km.
Variklio sukimąsi valdo 7 laipsnių „S tronic“ pavarų dėžė, judesį ratams perduoda quattro nuolatinė visų ratų pavara.
Nors šis modelis yra tik demonstracinis konceptas (net variklis nėra serijinės gamybos), gamintojas tikisi, jog nedidelis, bet galingas ketverių durų automobiliukas sužavės ne dar ne vieno autosalono lankytojus, o per keletą metų subręs ir serijinei gamybai.