Pranešime žiniasklaidai rašoma, kad šiose sankryžose nuėmimo darbai netrikdant gruodį intensyvėjančio eismo bus baigti paskutinę šių metų savaitę, po Kalėdų laikotarpio. Jose vairuotojams bus prailginta žalio signalo trukmė į dešinę, o dėl to ne tik vairuotojai, bet ir pėstieji, dviratininkai bei kiti eismo dalyviai judės saugiau. Sekcijos atsiras šiose sankryžose:
-
Ozo – Buivydiškių – Ąžuolyno g.
-
Liepkalnio – Dunojaus – Dzūkų g.
-
Laisvės pr. – Viršuliškių g.
-
Ateities – Baltupio g.
-
Antakalnio – Šilo g.
SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Eismo valdymo centro specialistai akcentuoja, į ką vairuotojams reikėtų atkreipti dėmesį, ir primena, jog įsidėmėti reikia visai nedaug.
„Tomis sankryžomis, kuriose lentelės su žaliomis rodyklėmis ties raudonu šviesoforo signalu dar yra, iki sausio 1 d. vairuotojai turėtų važiuoti kaip iki šiol. Jei sankryžoje lentelės nebėra, važiuoti galima tik įsijungus leidžiamam šviesoforo signalui. Lenteles su žalia rodykle demontuojame palaipsniui, atsižvelgiame į mažiausią įtaką transporto srautų laidumui, kad miestiečiai nepatirtų papildomų nepatogumų. 40-yje miesto sankryžų lenteles jau pašalinome, penkiose darbai jau prasidėjo, o likusiose 75-iose darbus baigsime paskutinę metų savaitę, kai srautai tarp Kalėdų ir Naujųjų metų mieste natūraliai ne tokie intensyvūss“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksejus Apanovičius.
„Iš esmės šie pakeitimai padės didinti visų eismo dalyvių saugumą, o ypač – pėsčiųjų ir dviratininkų. Demontuodami lenteles diegiame įvairius eismo organizavimo sprendimus – pavyzdžiui, Ukmergės – G. Vilko g., Pilaitės – V. Pociūno, Ukmergės – Perkūnkiemio g., Žalgirio – Linkmenų g., Rinkinės – Šeimyniškių g., S. Batoro – Pergalės – Pramonės g., Ukmergės – Fabijoniškių g., Kauno – Žemaitės – Naugarduko g. ir kitose intensyvaus transporto eismo judėjimo gatvėse demontuotas lenteles jau pakeitė papilomos šviesoforų sekcijos arba trijų sekcijų šviesoforai, reguliuojantys posūkius į dešinę. Tuo tarpu Dariaus ir Girėno – Šaltkalvių – Kapsų g., Antakalnio – Žolyno g., Rygos – Taikos g. ir kitose intensyvaus pėsčiųjų judėjimo sankryžose panaikinus lenteles, pakeistas eismo organizavimas ir šviesoforinis reguliavimas apsaugant pėsčiuosius“, – pasakoja A.Apanovičius.
Be to, įgyvendinamas ir kitoks važiavimo į dešinę sankryžose ir pėsčiųjų eismo organizavimo sprendimas – žalias šviesoforo signalas pėstiesiems užsidega anksčiau, taip suteikiant jiems pirmenybę ir didinant jų matomumą, o užbaigiamas irgi anksčiau, kad į dešinę sukančios transporto priemonės dalį laiko galėtų tai daryti nepraleidžiant pėsčiųjų. Toks šviesoforų reguliavimas jau veikia Laisvės g. – Pilaitės pr., Savanorių pr. – Vilkpėdės g., Kalvarijų – Kareivių – Ozo g. sankryžose.