Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Per ateinančius dvejus metus SEAT žada pristatyti keturis naujus modelius

SEAT pristatė savo ateities planus, siekiančius net 2025-uosius metus. Ispanijoje vykusiame SEAT atstovų susitikime, kuriame dalyvavo net 550 SEAT automobilių atstovų iš visos Europos, SEAT valdybos pirmininkas Dr. Francisco Javier Garcia Sanzas bei SEAT vykdantysis direktorius Luca de Meo, buvo atskleisti ateinančių dešimties metų planai ir pelningumą skatinantys tikslai.
SEAT strategijos pristatymas
SEAT strategijos pristatymas / SEAT nuotr.
Temos: 1 SEAT

Remiantis trimis pagrindiniais strategijos tikslais, kompanija didžiulį dėmesį skirs augančių segmentų modelių vystymui, taikant „Leon“ modelio sėkmės formulę. SEAT taip pat sieks didinti klientų pasitenkinimą bei tapti geidžiamiausiu darbdaviu Ispanijos automobilių rinkoje.

Planų pristatymo metu Dr. Francisco Javier Garcia Sanzas patvirtino „Volkswagen Group“ įsipareigojimus SEAT kompanijai.

„Nepaisant pastarųjų savaičių naujienų, dabar pats metas pradėti vykdyti ilgalaikius planus. „Volkswagen Group“ visiškai pasitiki mumis. Naujieji modeliai, kuriuos numatėme pristatyti per ateinančius dvejus metus, rinkas pasieks suplanuotu laiku ir prisidės prie ilgalaikio SEAT augimo. Ir tai tik pirmi mūsų strategijos žingsniai“, – sakė jis.

SEAT nuotr./SEAT strategijos pristatymas
SEAT nuotr./SEAT strategijos pristatymas

Iš Jürgeno Stackmanno spalio pabaigoje SEAT vairą perėmęs Luca de Meo pabrėžė darbuotojų indėlį pastarųjų metų kompanijos rezultatams.

SEAT turi didžiulį potencialą kurti aukštos kokybės automobilius.

„Aš noriu pasidžiaugti pastarųjų metų darbuotojų pastangomis ir atsidavimu kompanijai. Nuo šios dienos prisijungiu prie SEAT komandos su tokia pat aistra ir pasišventimu prekiniam ženklui, kokį jūs jau parodėte. SEAT turi didžiulį potencialą kurti aukštos kokybės automobilius. Mes dirbame nuosekliai, su įkvėpimu, esame greiti ir lankstūs bei galime pasiūlyti naujausias technologijas. Esu įsitikinęs, kad šiandien pristatyta strategija bus labai sėkminga“, – tikino Luca de Meo.

Prisitaikymas prie naujų platformų

Susitikimo metu kompanijos vadovybė taip pat pristatė efektyvumo programą, pavadintą „LEAP“. Programa skirta ateinančius dvejus metus plėtoti kompanijos investicijų planą, atnaujinti produktų gamą ir dar labiau sustiprinti prekinio ženklo autoritetą.

Remiantis šia programa, SEAT investuos į Martorelio gamybos linijos, kurioje gaminami „Ibiza“ modeliai, pritaikymą naujai platformai. Atnaujinimo darbai gamykloje tęsis nuo gruodžio pabaigos iki sausio vidurio.

Dėl šių darbų sutriks gamyklos automobilių surinkimo linijos darbas ir nebus pratęsta apie 100 laikinų darbo sutarčių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos