Komentuodamas metų pradžios rezultatus, „Volkswagen“ marketingo direktorius Christianas Klingleris atkreipė dėmesį, kad į perkamiausių modelių sąrašą įsiveržė miesto mažylis „Volkswagen Up!”, akivaizdžiai pademonstruodamas išaugusį tokio automobilio poreikį visose rinkose.
Per du pirmuosius šių metų mėnesius Europos rinkoje parduota 245200 vnt. (231600 vnt.; +5,9 proc.). Tame skaičiuje Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 124800 vnt. (115700 vnt.; +7,8 proc.). Vokietijos keliai minimu laikotarpiu pasipildė 80600 vnt. (77000 vnt.; +4,6 proc.) naujų „Volkswagen“ automobilių. Centrinėje ir Rytų Europoje parduota 39900 vnt. (38800 vnt.; +2,7 proc.). Rusijoje pardavimai ženkliai sumenko – čia per pirmuosius du šių metų mėnesius parduota 20000 vnt. (22500 vnt., -11 proc.).
Tokiu pat rezultatu, t.y., 11,1 proc. ūgtelėjo pardavimai Azijos – Ramiojo vandenyno regione, kur parduota 475700 vnt. (425500). Tame skaičiuje Kinijos vairuotojams patiekta 437700 vnt. (392300 vnt.; +11,6 proc.) naujų Volkswagen automobilių. Dar 6500 „Volkswagen“ automobilių (9800 vnt.; -33,9 proc.) pasiekė Indiją.
Šiaurės Amerikoje fiksuotas 9,3 proc. smuktelėjimas – čia parduota 81900 vnt. (90300 vnt.). Tame skaičiuje JAV - 50600 vnt. (60500 vnt.; -16,3 proc.).
Pietų Amerikoje iš viso parduota 92100 vnt. (112400 vnt.; -18,1 proc.). Iš jų Brazilijoje - 70500 vnt. (82100 vnt.; -14,2 proc.).