Vienas filmo koordinatorių, Dennisas McCarthy, tvirtino, kad dauguma filmuotų automobilių buvo specialiai ruošiami pritrenkiančioms veiksmo scenoms. „Neskaitant saugos lankų, jie turėjo užvirintus diferencialus, hidraulinius rankinius stabdžius, kad filmavimo aikštelėse būtų lengviau išprovokuoti slydimą“, – teigė jis. Kai kurie raumeningi modeliai po variklio dangčiais turėjo galingas LS3 V8 jėgaines.
„Universal Pictures“ nuotr./Dodge Charger Daytona“ |
Vienas dailiausių filmo kūrimui panaudotų eksponatų – 1969-ųjų „Dodge Charger Daytona“ su milžinišku, savo periodui būdingu spoileriu. Tiesa, toks šio elemento aukštis buvo parinktas ne dėl aerodinaminių sumetimų, o tam, kad būtų galima pilnai atidaryti automobilio bagažinę. Negana to, tai NASCAR lenktynėse šis automobilis buvo pirmasis, įveikęs 200 mylių per valandą (apie 320 km/h) greičio ribą.
Filmo kūrimui buvo nupirkti net septyni, itin reti bei geidžiami pirmosios kartos „Ford Escort“ automobiliai, tačiau yra vienas liūdnas faktas. Sveikas liko tik vienas toks automobilis – šeši sudaužyti nepataisomai. Tokius modelius neretai galima pastebėti istoriniuose raliuose Skandinavijoje, ar Didžiojoje Britanijoje. Galiniai varantieji ratai bei kompaktiškas kėbulas pirmajai bei antrajai „Ford Escort“ kartoms suteikė išskirtines valdymo savybes.
„Universal Pictures“ nuotr./Savadarbis automobilis |
Kai kuriose scenose pasirodys ir tokia egzotika, kaip „Aston Martin Vanquish“, „Jensen Interceptor“ ar senovinis „Lister“ automobilis, tuo tarpu vienas įdomesnių kūrinių, suprojektuotų specialiai šiam filmui – trivietė savadarbė mašina su visais vairuojamais ratais bei 500 AG turinčiu V8 motoru. Vamzdinę konstrukciją bei itin smailų priekį turintis modelis buvo naudojamas, kaip važiuojantis tramplinas, vartantis priešų automobilius.
Panašu, kad su kiekviena nauja „Greiti ir Įsiutę“ dalimi šie filmai įgauna vis daugiau fantazijos, tačiau kartais net ir netikroviški vaizdai gali padėti linksmai praleisti laiką.