„Džiaugiamės pasiektu augimu ir dėkojame savo klientams už pasitikėjimą. „Volkswagen“ inžinierių komanda, kartu su viso pasaulio prekybos atstovais ir importuotojais, atliko didžiulį darbą, siekdama šio tikslo“, – teigia Bramas Schotas, „Volkswagen“ direktorių tarybos narys, atsakingas už pardavimus ir rinkodarą.
Jis pabrėžia, jog 2017 m. gamintojas dės visas pastangas, kad savo pirkėjus ir toliau stebintų išskirtinės kokybės gaminiais ir individualiems poreikiams pritaikytais sprendimais.
Didžiausias augimas užfiksuotas Rytų Europos rinkose. Čia 2016 m. buvo parduota 36 500 lengvųjų komercinių „Volkswagen“ automobilių. Palyginti su 2015 m., tai sudarė 16,9 proc. kilimą.
Pardavimų rezultatai gerėjo ir visose didžiosiose Vakarų Europos rinkose: Vokietijoje (11,6 proc. augimas iki 124 000 automobilių), Italijoje (46,1 proc. augimas iki 11 400 automobilių), Ispanijoje (27,7 proc. augimas iki 13 400 automobilių), Prancūzijoje (24,8 proc. augimas iki 19 300 automobilių) ir Jungtinėje Karalystėje (5,8 proc. augimas iki 50 100 automobilių). Vakarų Europos rinkose „Volkswagen“ komercinių automobilių pardavimai išaugo 15,7 proc., palyginti su 2015 m.
Pardavimai augo ir kituose regionuose: Šiaurės Amerikoje (24,7 proc. augimas iki 8 500 automobilių), Afrikoje (6,3 proc. augimas iki 16 100 automobilių), Vidurio Rytuose (2,6 proc. augimas iki 35 600 automobilių) bei Azijos ir Ramiojo vandenyno regione (1,3 proc. augimas iki 21 700 automobilių).
12,7 proc. rinkos susitraukimas fiksuotas tik Pietų Amerikoje. Pernai čia parduota 32 300 lengvųjų komercinių automobilių ir pikapų (2015 m. – 37 000 automobilių). Kaip pagrindinę priežastį koncernas įvardija nestabilią ekonominę situaciją regione.