Po praėjusių metų vasarą atliktų bandymų tiltą nuspręsta remontuoti kapitaliai. Nors tąkart numatytą maksimalią apkrovą tiltas atlaikė, tačiau, specialistų vertinimu, didelį nerimą kėlė įtrūkusios tilto sijos, deformacinės siūlės.
Vairuotojai, vykstantys į Panemunės pusę, turės rinktis kitas trasas, pavyzdžiui, važiuoti per A.Juozapavičiaus prospektą.
„Laikas ir intensyvus eismas per tiltą padarė savo. Pagrindinių tilto sijų būklė bloga, todėl jas pakeisti būtina, tuo pačiu atnaujinant ir važiuojamosios dalies dangą“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.
Antradienį po rytinio piko, maždaug apie 10 valandą, bus uždaromas eismas tiltu. Iš karto po uždarymo prasidės ardymo darbai – asfaltbetonio dangos frezavimas.
„Vairuotojai, vykstantys į Panemunės pusę, turės rinktis kitas trasas, pavyzdžiui, važiuoti per A.Juozapavičiaus prospektą“, – sakė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Sutrukdė teisminiai ginčai
Pradėti pusę amžiaus skaičiuojančio tilto rekonstravimo darbus planuota birželio pabaigoje, tačiau viena konkurse dalyvavusi įmonė apskundė konkurso rezultatus. Šis skundas tilto rekonstrukciją nukėlė 2 mėnesiams.
„Nuo birželio mėnesio vyko teisminiai ginčai su bendrove „Tilsta“, todėl tilto remonto pradžia nusikėlė į antrą metų pusę. Tikimės, jog darbus pavyks užbaigti dar šiemet. Šioje vietoje prireiks ir sėkmės bei gerų oro sąlygų“, – teigė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.
Avarinės būklės tilto rekonstrukcijos darbus atliks konkursą laimėjusi bendrovė „Alkesta“.