Prancūzijoje vykusiame 2152 kilometrų ilgio bandomajame važiavime „Peugeot 208“ su 1,6 l „BlueHDi“ 100 AG varikliu, mechanine pavarų dėže ir S&S sistema sunaudojo tik 43 litrus dyzelinių degalų. Bandymas truko 38 valandas, jį tikrino Prancūzijos pareigūnai.
Rekordiškai mažų degalų sąnaudų rezultatas didžia dalimi pasiektas dėl naujovišką „BlueHDi“ technologiją turinčio ir „Euro 6“ standartą atitinkančio dyzelinio variklio.
Gamykliniai dokumentai leidžia „Peugeot 208“ vidutinėmis sąnaudomis laikyti 3 l/100 km, kas savo ruožtu yra geriausias rezultatas šioje klasėje.
Grožio procedūras perėjęs „Peugeot 208“ Lietuvoje, kaip ir kitur Europoje, prekyboje pasirodys vasarą.
Modelio kainininke kainos prasideda nuo 10 000 eurų. Baltijos valstybėse papildomai bus siūloma dar penkerių metų pratęsta gamyklinė garantija.