Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot 508“ pakeitė rūbą – iš sedano virto kupė

Prancūzijos „Peugeot“ toliau tesia esamos modelių gamos pritaikymą prie rinkos tendencijų. Jei anksčiau, pavyzdžiui, prancūzų gamoje ne vienas vienatūris, šiandien jie virtę miesto visureigiais, o sedanų liniją „Peugeot“ nusprendė paversti itin populiariais penkerių durų kupė.
Naujasis „Peugeot 508“
Naujasis „Peugeot 508“ / Gamintojo nuotr.

Būtent tokias kėbulo formas gavo naujas 508 modelis. Automobilis kompaktiškesnis nei pirmtakas, bet yra platesnis ir žemesnis. Priekyje montuojami LED žibintai, o tarp jų esančios radiatoriaus grotelės sukurtos idėją pasiskolinus iš koncepcinio „Peugeot Instinct“ modelio. Išskirtiniu dizaino elementu tapo LED dienos žibintai, kurie sumontuoti vertikaliai, nebe horizontaliai.

Gamintojo nuotr./Naujasis „Peugeot 508“
Gamintojo nuotr./Naujasis „Peugeot 508“

Interjere – naujausios kartos „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis, 10 colių skersmens lietimui jautrus ekranas, 12,3 colių skersmes „head-up“ ekranas, esantis tiesiai vairuotojui prieš akis.

Gamintojas į automobilį diegia ne tik galimybę reguliuoti važiavimo, bet ir pakabos nustatymo režimus. Pabrėžiama, kad modeliui sukurti panaudota nauja EMP2 platforma, tad modelis yra 70 kg lengvesnis nei pirmtakas.

Bagažinės talpa – 487 litrai. Akcentuojama dėtuvių gausa, kurių bendra talpa – 32 litrai.

Gamintojo nuotr./Naujasis „Peugeot 508“
Gamintojo nuotr./Naujasis „Peugeot 508“

„Peugeot“ pabrėžia ir vairuotojo pagalbos sistemų gausą. Čia yra infraraudonųjų spindulių naktinio matymo „NightVision“ sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus, važiavimo eismo juostoje pagalbos sistema bei įspėjimo, apie nukrypimą iš jos, sistema, eismo informacijos stebėjimo sistema, 360 laipsnių kamera bei patobulinta pagalbinė automobilio statymo sistema.

„Peugeot 508“ komplektuojamas su dviem naujais 1,6 l darbinio tūrio benzininiais varikliais, kurių galia siekia 180-225 AG. Taip pat siūlomi 1,5 ir 2 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurių galia siekia 130-180 AG. Modeliai priklausomai nuo variklio komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis arba 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.

Pirmą kartą modelis bus parodytas Ženevos automobilių parodoje, o metų pabaigoje pasieks ir Lietuvą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?