Būtent tokias kėbulo formas gavo naujas 508 modelis. Automobilis kompaktiškesnis nei pirmtakas, bet yra platesnis ir žemesnis. Priekyje montuojami LED žibintai, o tarp jų esančios radiatoriaus grotelės sukurtos idėją pasiskolinus iš koncepcinio „Peugeot Instinct“ modelio. Išskirtiniu dizaino elementu tapo LED dienos žibintai, kurie sumontuoti vertikaliai, nebe horizontaliai.
Interjere – naujausios kartos „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis, 10 colių skersmens lietimui jautrus ekranas, 12,3 colių skersmes „head-up“ ekranas, esantis tiesiai vairuotojui prieš akis.
Gamintojas į automobilį diegia ne tik galimybę reguliuoti važiavimo, bet ir pakabos nustatymo režimus. Pabrėžiama, kad modeliui sukurti panaudota nauja EMP2 platforma, tad modelis yra 70 kg lengvesnis nei pirmtakas.
Bagažinės talpa – 487 litrai. Akcentuojama dėtuvių gausa, kurių bendra talpa – 32 litrai.
„Peugeot“ pabrėžia ir vairuotojo pagalbos sistemų gausą. Čia yra infraraudonųjų spindulių naktinio matymo „NightVision“ sistema, automatinė avarinio stabdymo sistema, leidžianti aptikti pėsčiuosius ir dviratininkus, važiavimo eismo juostoje pagalbos sistema bei įspėjimo, apie nukrypimą iš jos, sistema, eismo informacijos stebėjimo sistema, 360 laipsnių kamera bei patobulinta pagalbinė automobilio statymo sistema.
„Peugeot 508“ komplektuojamas su dviem naujais 1,6 l darbinio tūrio benzininiais varikliais, kurių galia siekia 180-225 AG. Taip pat siūlomi 1,5 ir 2 l darbinio tūrio dyzeliniai varikliai, kurių galia siekia 130-180 AG. Modeliai priklausomai nuo variklio komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis arba 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Pirmą kartą modelis bus parodytas Ženevos automobilių parodoje, o metų pabaigoje pasieks ir Lietuvą.