Tūkstančiams vyrų lengviau rūpintis automobiliu, nei širdies drauge

Tyrimas, kuris buvo pavadintas „RCZ Study“ atskleidė, kad 50 proc. apklaustų vyrų mieliau praleidžia laisvą laiką prie automobilio, nei lovoje su savo partnere. 1 iš 10 vyrų pripažino, kad „Peugeot RCZ“ kėbulo linijos juos vilioja labiau, nei moters kūnas. Suskaičiuota, kad 14 proc. vyrų apie automobilius kalba daugiau, nei apie moteris. Tuo tarpu vyrų, kurie kalba apie moteris daugiau, nei apie automobilius tėra vargani trys procentai.
peugeot rcz
„Peugeot RCZ“

Vyrai automobiliui leidžia pinigus daug mieliau, nei moterims. Jie pasisakė, jog leisdami pinigus automobiliui jaučiasi tris kartus laimingesni, nei leisdami pinigus savo partnerių poreikiams.

Pusė apklaustų vyrų pasisakė, kad mašina rūpintis yra daug lengviau, nei moterų poreikiais. 13 proc. respondentų savo automobilį turi ilgiau, nei yra poroje. Įdomiausia, jog 14 proc, žmonių mano, kad sportiškas automobilis padės susirasti savo svajonių vaikiną arba merginą.

45-54 metų amžiaus grupė žmonių daugiausiai pasisako, kad jų automobilis atrodo geriau, nei mylimasis ar mylimoji. 35-44 metų amžiaus grupėje žmonės pasirenka daugiau laiko praleisti su savo automobiliu, nei su antra puse.

„Mes seniai žinome, kad britai yra automobilių mėgėjai, tačiau požiūris apie automobilius dažnai nukrypsta klaidinga kryptimi. Automobilių mylėtojai dažniau turėtų prisiminti savo partnerį ir pagalvoti apie jo jausmus. Kartais sunku patikėti, kad automobilių mylėtojai gauna daugiau pasitenkinimo iš savo automobilių, nei iš partnerio!“, - "Peugeot" atliktą tyrimą pakomentavo elgesio ir santykių ekspertė dr. Pam Spurr.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų