Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ atsisveikino su senuoju liūtu: kodėl naujas logotipas plokščias?

Visos didžiosios pasaulio kompanijos pereina prie plokščių logotipų. Jie, kaip teigiama, yra lengviau suderinami su skaitmenine dabartinio pasaulio realybe. Ir dabar atėjo laikas suplokštėti „Peugeot“ liūtui.
Elektrinis „Peugeot e-Legend Concept"
Elektrinis „Peugeot e-Legend Concept" / Peugeot nuotr.
Temos: 1 „Peugeot“

„Peugeot“ kompanijai – jau 211 metų, todėl galite neabejoti, kad logotipą ji keitė ne kartą. Nuo 1850-ųjų metų „Peugeot“ logotipą keitė jau 11 kartų. Tiesa, liūtą visada išlaikė.

Veržlumą simbolizuojantis liūtas paskutinį kartą buvo atnaujintas 2010 metais. Tai buvo gražus trimatis logotipas, kuriame kiek sužmogintas liūtas stovi ant galinių kojų. „Peugeot“ logotipas niekada nebuvo taip lengvai atpažįstamas, kaip kai kurių kitų markių, tačiau liūto atsisakyti neketinama.

Dabar „Peugeot“ atsisveikina su senuoju liūtu ir pristato naują. Kaip jau tapo įprasta, jis yra visiškai plokščias. Be to, iš stovinčio liūto liko tik galva. Ant to paties skydo yra ir kompanijos pavadinimas. Nors grožis yra subjektyvus dalykas, naujasis „Peugeot“ logotipas atrodo išties neblogai. Galima įsivaizduoti, kaip jis atrodys puošdamas naujų automobilių groteles.

„Peugeot“ su šiuo liūtu žiūri į naują kompanijos puslapį. Visų pirma, žinoma, jis yra susijęs su elektrifikacija. Iki 2021 metų pabaigos 80 proc. „Peugeot“ pardavimų Europoje turėtų priklausyti elektromobiliams. 2025 metais „Peugeot“ taps tik elektromobilių gamintoju.

Tačiau tai – dar ne viskas. „Peugeot“ taip pat žengia į prabangesnių automobilių rinką. Tas judesys arčiau šioje rinkoje karaliaujančių vokiečių stebimas jau kurį laiką, bent jau nuo 2018-ųjų „Peugeot 508“ gamybos pradžios. 2018 metais „Peugeot“ pristatė elektrinį koncepcinį automobilį „e-Legend“, kuris, beje, puošėsi būtent tokiu markės liūtu. Jis nėra visiškai naujas – tai yra retro dizainas, paruoštas plokščių logotipų madai.

Logotipus suplokštino ne viena automobilių kompanija. Teigiama, kad tai leidžia logotipus gražiau atvaizduoti ant plokščių paviršių – ekranų, plakatų, žurnalų ir t. t.

Plokštėja ir technologijų kompanijų logotipai – pažiūrėkite, kaip keitėsi „Google Chrome“ ar „Mozilla Firefox“ simboliai. „Peugeot“ teigia, kad iki 2023 metų visos kompanijos atstovybės bus papuoštos tik naujais logotipais. Pirmasis jį pasimatuos artėjantis 308 hečbekas, kuris turėtų būti pristatytas per ateinančius porą mėnesių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs