Pasak įmonės, smukimą visų pirma lėmė silpnumas pagrindinėse Europos ir Rusijos rinkose.
Pardavimų už Europos ribų dalis padidėjo nuo 38 proc. 2012 metais iki 42 procentų. Įmonė siekia iki 2015 metų šią dalį padidinti iki 50 procentų.
Tuo tarpu prancūzų verslo laikraštis „Les Echos“ pranešė, kad „PSA Peugeot Citroen“ išleis naujų akcijų po 7,8–8 eurus už vienetą. Tokiu būdu Prancūzijos valstybė ir Kinijos grupė „Dongfeng“ gamintojai galės skirti maždaug 750 mln. eurų.
Kapitalo padidinimo 3 mlrd. eurų (4 mlrd. JAV dolerių) principus PSA valdyba patvirtino sekmadienio vakare.
Pagal šiuos principus Prancūzijos valstybė ir „Dongfeng“ įsigis po 14 proc. įmonės akcijų.