Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ dizaineris Gillesas Vidalis: „Elektrinių automobilių era diktuoja naujas dizaino madas“

66-ą kartą vykstančioje Frankfurto automobilių parodoje į savo stendą žurnalistus vilioja ir „Peugeot“. Šį kartą dėmesio centre atsidūrė konceptinis „Fractal“ modelis. Išskirtinėmis formomis ir interjeru pasižymintį elektromobilį GAZAS.LT skaitytojams pristatyti sutiko jo dizaino autorius, vyriausiasis „Peugeot“ dizaineris Gillesas Vidalis.
„Peugeot“ vyriausiasis dizaineris Gillesas Vidalis
„Peugeot“ vyriausiasis dizaineris Gillesas Vidalis / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Gillesas Vidalis tvirtina, kad naujų idėjų kuriant dizainą verčia ieškoti tendencijos automobilių gamybos rinkoje.

Pasak pašnekovo, vis labiau populiarėjant elektra varomiems automobiliams kiekvienas gamintojas siekia savaip išskirti savo kūrinius.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Dizaineris pasakoja, kad išskirtinius sprendimus interjere ir eksterjere kūrė vedamas tikslo pagaminti patrauklų, patogų, modernų ir išskirtinį automobilį.

Kurdami dizainą visuomet norime, kad jis perteiktų emocijas ir jausmus.

„Kurdami dizainą visuomet norime, kad jis perteiktų emocijas ir jausmus. Tai yra futuristinis dizainas, o automobilis kol kas koncepcinis. Tačiau modernūs ir išskirtiniai dizaino sprendimai laikui bėgant virsta realybe.

Žmonės, kurie perka elektrinį automobilį, jau yra išskirtiniai, todėl jiems reikia kiek kitokių automobilių, nei įprastai matomi gatvėje“, – kalbėjo G.Vidalis.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Automobilio išvaizda nėra vienintelė vieta, kur savo ranką pridėjo šis „Peugeot“ dizaineris. G.Vidalis rūpinosi ir „Fractal“ modelio vidumi. Anot pašnekovo, salonas buvo kuriamas siekiant ne tik vaizdo estetikos, bet ir norint salone esantiems žmonėms sukurti ypatingą erdvę. Dėl to itin daug dėmesio buvo skirta garso sistemai.

Manau, kad garsas yra vienas iš komfortabilumo kriterijų.

„Šiame koncepciniame elektromobilyje daug dėmesio skyrėme ne tik medžiagoms, kurias malonu liesti, bet pasirūpinome ir garsu. Manau, kad garsas yra vienas iš komfortabilumo kriterijų.

Navigacijos nurodymai, pokalbis telefonu ar tiesiog muzika čia sklinda iš aplink išdėstytų garsiakalbių ir tai vyksta kokybiškai. Taip sukuriamas komforto pojūtis. Ne tik vaizdu, ne tik jutimu, bet ir garsu. Taigi, viskas keičiasi ir pojūčiai šiame automobilyje yra unikalūs.

Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
Luko Balandžio/15min.lt nuotr./„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje

Įsivaizduokite tokį pojūtį – jūs artėjate prie posūkio ir navigacija jus informuoja apie posūkio kryptį. Kai jūs dar toli iki posūkio, navigacija kalba tyliau, kai artėjate – garsėja.

Tai tik viena maloni smulkmena iš šios harmoningos visumos. Stengėmės pašalinti visas dalis, kurios keltų triukšmą ar bet kokius pašalinius garsus“, – pasakojo G.Vidalis.

Pasidalijęs informacija apie savo kūrinį „Fractal“, G.Vidalis prabilo apie tai, kad laikui bėgant koncepciniuose automobiliuose matomos technologijos ir sprendimai pasieks ir „Peugeot“ automobilius su įprastais, ne elektriniais varikliais, o „Fractal“ dizaino bruožai bus matomi visuose serijiniuose modeliuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?