Žygio tikslas buvo sunaudoti kuo mažiau degalų, važiuojant „Peugeot 308 SW“ automobiliais, turinčiais dviejų litrų daro tūrio dyzelinį variklį.
Nors žygio nugalėtojai paaiškės kiek vėliau, tačiau preliminariais duomenimis taupiausiai kelionėje važiavo Egidijaus Babelio ir Aido Bubino ekipažas. Lietuviai nuvažiavo 2402 kilometrus, sunaudojo 3,8 litro degalų šimtui kilometrų, išvystė vidutinį 66 km/h greitį.
Vitoldas Milius ir Tomas Markelevičius, kurie taupumo rekordo užduotį pakeitė savąja, paskutinę žygio dieną išbandė dar vieną važiavimo stilių. Iki tol ekipažas važiavo komfortišku 110km/h greičiu ir bandė įrodyti, kad geras kuro sąnaudas galima pasiekti ir nesiimant kraštutinumų.
Kai kur yra ribojamas minimalus greitis, todėl jei važiuoji lėčiau, tu teoriškai net negali būti šiame kelyje
„Pirmomis dienomis važiavome taip, kaip važiuojama lėtai, bet pakankamai protingai ir dar komfortiškai. Pirmo etapo degalų sąnaudos buvo 4,9 litro šimtui kilometrų. Važiavome lenkdami tik vilkikus. Nesiėmėme kraštutinumų ir nevažiavome Vokietijos greitkelyje 60km/h greičiu. Tokiuose keliuose kiti vairuotojai nesupranta, ką daro naujas „Peugeot“, važiuodamas tokiu greičiu. Taip kitiems tampi rakštimi minkštoje vietoje. Kai kur yra ribojamas minimalus greitis, todėl jei važiuoji lėčiau, tu teoriškai net negali būti šiame kelyje“, – sako Vitoldas Milius.
Trečiadienį šis duetas išbandė važiavimo stilių ir tempą, kokiu eismas vyksta Vokietijos greitkelių trečiojoje eismo juostoje. Žinoma, su „Porsche“ ar „Ferarri“ lietuviai nesilygino, tačiau važiavo tokiu tempu, kokiu įprastai važiuojama šioje juostoje, kai greitis neribojamas. Žurnalistai netgi išbandė ir maksimalų „Peugeot 308 SW“ greitį. Jis siekė beveik 200 kilometrų per valandą.
Vitoldo Miliaus ir Tomo Markelevičiaus ekipažas šioje kelionės 600 kilometrų atkarpoje nuo Dortmundo į Paryžių sunaudojo 5,9 degalų šimtui kilometrų. Tuo metu visos kelionės degalų sąnaudos siekė 5,2 litro šimtui kilometrų kelio.
Šiandien važiavome kartu su greituoju srautu, bet nelenktyniaudami su superautomobiliais
„Šiandien važiavome kartu su greituoju srautu, bet nelenktyniaudami su superautomobiliais. Važiuojame trečioje juostoje, kur vyksta greičiausias eismas, važiuoja greiti automobiliai. Šiandien mes bandome parodyti, kiek degalų mūsų automobilis sunaudos važiuojant tokiu būdu. Lyginsime, koks yra skirtumas tarp visiško vilkimosi kelyje, tarp lėčiausio, bet dar komfortiško važiavimo, ir važiavimo trečiąja juosta“, – aiškina Vitoldas Milius.
Vitoldas Milius apskaičiavo ir tokių skirtingų rezultatų piniginę išraišką, jei kelionę tokiais pačiais tempais reikėtų tęsti ir iš Paryžiaus atgal į Rygą. Lyginant važiavimą trečiąja eismo juosta ir degalų netaupymą bei važiavimą vos 66km/h vidutiniu greičiu, taupant kurą, tampa aišku, kad skubantis ekipažas degalams išleistų 360 litų daugiau.
Jei rekordo siekusių Aido Bubino ir Egidijaus Babelio rezultatą lygintume su Vitoldo Miliaus ir Tomo Markelevičiaus važiavimu pirmą dieną, kai jie važiavo lėtai, bet komfortiškai, skirtumas tarp ekipažų siektų 180 litų.
Vitoldas Milius vairuotojams rekomenduoja patiems įvertinti šį skirtumą ir rinktis jiems patogų aukso vidurį, kad kelionė būtų ir komfortiška, ir ekonomiška.