Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į kovą su „Dacia“

PSA koncernas, valdantis „Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į rimtą kovą su „Renault“ koncerno valdomu prekės ženklu „Dacia“.
„Citroen Lacoste“ koncepcija
„Citroen Lacoste“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

Pirmasis PSA ėjimas – nebrangus „Peugeot“ markės sedanas, šiuo metu vadinamas kodiniu pavadinimu M3. Jo kaina turėtų būti ne didesnė nei 32 tūkst. lt. Jis bus parduodamas Rytų Europoje, Šiaurės Afrikoje, Lotynų Amerikoje ir, be abejo, Kinijoje.

Šis modelis gali būti kuriamas ant iki šiol Irane parduodamo „Peugeot 405“ platformos arba modifikuotos 206 hečbeko bazės. Gali būti, kad 4,15 m. ilgio sedanas prikels „Talbot“ prekės ženklą, kuris paskutinį kartą buvo naudojamas aštuoniasdešimtaisiais.

Panašūs planai kuriami ir „Citroen“ štabe. Su šiuo ženkleliu turėtų pasirodyti pigus, nedidelis, bet funkcionalus automobilis. Jis irgi turi kodinį pavadinimą – M4. Jis įkvėpimo semsis iš parodose eksponuotų „C-Cactus“ ir „Lacoste“ konceptų.

„Citroen“ produktų planavimo skyriaus viršininkas Thomas d'Haussy sako, kad jie planuoja automobilį su mažai įrangos, tačiau visais svarbiausiais elementais.

„Vieni klientai ieško paties geriausio automobilio klasėje ir mes jiems galime pasiūlyti DS linijos modelius. Tačiau kiti klientai ieško nebrangaus, išsiskiriančio ir nekomplikuoto automobilio. Jiems planuojame turėti gerą pasiūlymą“, – pasakoja Thomas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Ekspertai įvertino: ko reikia, kad Lietuvos verslai klestėtų?
Reklama
Sporto veiklų įvairove ir dalyvių gausa Telšiuose pažymėta Sporto diena
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito