Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į kovą su „Dacia“

PSA koncernas, valdantis „Peugeot“ ir „Citroen“ kyla į rimtą kovą su „Renault“ koncerno valdomu prekės ženklu „Dacia“.
„Citroen Lacoste“ koncepcija
„Citroen Lacoste“ koncepcija / Gamintojo nuotr.

Pirmasis PSA ėjimas – nebrangus „Peugeot“ markės sedanas, šiuo metu vadinamas kodiniu pavadinimu M3. Jo kaina turėtų būti ne didesnė nei 32 tūkst. lt. Jis bus parduodamas Rytų Europoje, Šiaurės Afrikoje, Lotynų Amerikoje ir, be abejo, Kinijoje.

Šis modelis gali būti kuriamas ant iki šiol Irane parduodamo „Peugeot 405“ platformos arba modifikuotos 206 hečbeko bazės. Gali būti, kad 4,15 m. ilgio sedanas prikels „Talbot“ prekės ženklą, kuris paskutinį kartą buvo naudojamas aštuoniasdešimtaisiais.

Panašūs planai kuriami ir „Citroen“ štabe. Su šiuo ženkleliu turėtų pasirodyti pigus, nedidelis, bet funkcionalus automobilis. Jis irgi turi kodinį pavadinimą – M4. Jis įkvėpimo semsis iš parodose eksponuotų „C-Cactus“ ir „Lacoste“ konceptų.

„Citroen“ produktų planavimo skyriaus viršininkas Thomas d'Haussy sako, kad jie planuoja automobilį su mažai įrangos, tačiau visais svarbiausiais elementais.

„Vieni klientai ieško paties geriausio automobilio klasėje ir mes jiems galime pasiūlyti DS linijos modelius. Tačiau kiti klientai ieško nebrangaus, išsiskiriančio ir nekomplikuoto automobilio. Jiems planuojame turėti gerą pasiūlymą“, – pasakoja Thomas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų