Visiškai naujas „Peugeot 108“ yra modernaus ir išraiškingo dizaino automobilis. Modelį galima rinktis su trejomis arba penkeriomis durimis ir kabrioleto tipo. Naujasis 108-asis modelis gali būti pritaikytas prie kiekvieno kliento skonio, nes galima rinktis iš gausybės įrangos ir spalvų kombinacijų. Vairuotojo išmanusis telefonas sujungiamas su automobilio jutikliniu ekranu. Nepaisant kompaktiškų matmenų, dėl ilgesnio atstumo tarp ašių automobilio vidus yra erdvesnis, vairavimas jautresnis, o ratų sukibimas dar geresnis. Automobilis yra 3,47 metro ilgio, sveria 840 kilogramus, bagažinės talpa – nuo 196 iki 750 litrų. Naująjį „Peugeot 108“ galima rinktis su ekonomišku 68 arklio galių 1,0 litro VTi ir 82 arklio galių „PureTech“ 1,2 litro VTi benzininiu varikliu. Naujasis „Peugeot“ savo segmente sukels didelę konkurenciją automobiliams „Opel Adam“ ir „Fiat 500“. „Peugeot 108“ išmetamųjų dujų išlakos sumažintos iki 88 gramų vienam kilometrui. Baigiama gaminti ir šio modelio hibridinė versija, pagal esamą technologiją CO2 išlakas galinti sumažinti iki 50 gramų vienam kilogramui.
Svarbiausias „Peugeot“ naujasis modelis, kuris bus pristatytas Ženevoje, yra „Peugeot 308 SW“ („SportWagon“) su universaliu kėbulu. Jis kur kas talpesnis ir ilgesnis nei pirmtakas, bagažinės talpa – net iki 610 litrų, visas ilgis – 4580 milimetrų. Puikiai įvertinta naujojo „Peugeot 308“ vairuotojo vieta „Peugeot i-Cockpit“ suteikia vairuotojui ir keleiviams naujovišką važiavimo jausmą, nes minimalus dizainas užtikrina intuityvumą. Kompaktiškas vairas, 9,7 colio jutiklinis ekranas ir aukštai įrengtas centrinis pultas teikia ypač kokybišką važiavimo malonumą. Dėl naujos efektyvios modulinės platformos (EMP2) naujasis „308 SW“ yra net 140 kilogramų lengvesnis ir geresnės dinamikos nei jo pirmtakas. Rezultatas – kur kas malonesnis važiavimas, palyginti su panašiais universalais. Naujasis „Peugeot 308 SW“ yra vienas iš labiausiai tausojančių aplinką savo klasės automobilių. Jame integruotos geresnės variklių srities technologijos – „Euro 6“ normas atitinkantys benzininiai, dyzeliniai ir „BlueHDi“ varikliai, tad išskiriama tik 85 g/km CO2, o vidutinės degalų sąnaudos – vos nuo 3,6 litro.
Abiem modeliais Lietuvoje bus pradėta prekiauti šių metų vasarą.
„Peugeot“ tikslas – kurti automobilius, kurie, be išskirtinio dizaino ir gerų važiavimo savybių, pasižymi tuo, kad tausoja aplinką ir yra ekonomiški. Tai, anot „Peugeot Baltic“ rinkodaros vadovės Kerli Maro, patvirtina faktas, kad neseniai rinką pasiekęs naujasis „Peugeot 308“ žurnalo „Top Gear“ Baltijos šalių „Metų automobilio 2014“ konkurse buvo išrinktas ekologiškiausiu ir ekonomiškiausiu automobiliu.
Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ pristato ir dvi naujoviškas, aplinką tausojančias variklių technologijas, naudojamas naujausiuose modeliuose. Tai „Blue HDi“ ir „EB2 PureTech“. „Blue HDi“ šiuo metu tarp rinkoje esančių dyzelinių variklių pasižymi mažiausia tarša ir degalų sąnaudomis. Jis naudojamas visų versijų, kurios gaminamos nuo 2013 metų, „Peugeot“ modeliuose. „Blue HDi“ technologija padeda net 90 % sumažinti išlakas ir išlaikyti optimalias degalų sąnaudas. „Peugeot EB2 PureTech“ yra lengvas 3 cilindrų benzininis variklis, kurio efektyvumas pagerintas sumažinus cilindrų dydį. Jis atitinka „Euro 6“ standartą dėl kenksmingos aplinkos taršos mažinimo.
„Peugeot“ iš viso pristatys 28 modelius. Be naujųjų modelių, Ženevos automobilių parodoje „Peugeot“ demonstruos visiems gerai pažįstamus automobilius: itin gerai vertinamą 308-ąjį modelį šiuolaikišką patogumą mėgstantiems žmonėms, kompaktiškąjį „crossover Peugeot 2008“, sportiškąjį „208 GTi“ ir daugelį kitų. Iš konceptualiųjų automobilių bus pristatytas sportiškasis „308 R Concept“, į ateitį orientuotas „2008 HYbrid Air“, greičiausias pasaulyje kilimo į kalną automobilis „208 Pikes Peak“ ir keturiais ratais varomais hibridinis „3008 HYbrid4“.