„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Peugeot“, „Opel“ ir „Hyundai“ susidomėjo Vokietijos įmonės siūloma naujos kartos elektros pavara

​​​​​​„Vitesco Technologies“ – „Continental“ pavarų padalinys – pasirašė sutartis su „PSA“ grupės ir „Hyundai“ automobilių gamintojais, kuriems tieks pirmąsias integruotas elektros pavaras masinei elektromobilių gamybai, rašoma pranešime.
Naujos kartos integruota elektros pavara
Naujos kartos integruota elektros pavara / Gamintojo nuotr.

„Man labai malonu pranešti, kad pirmaujantys automobilių gamintojai pasirinko „Vitesco Technologies“ sukurtą pažangią elektros pavarą savo masinei elektromobilių gamybai, – sako Andreas Wolf, „Vitesco Technologies“ vykdomasis direktorius. – Mūsų nauja integruota elektros pavara ir didelė patirtis elektros pavarų gamyboje užtikrina, kad partneriai turės pačias pažangiausias elektromobilumo technologijas.“

„PSA“ grupė naują elektros pavarą naudos modulinėje „e-CMP“ platformoje, kurią turi elektra varomi „Peugeot e-208“ ir „Opel Corsa-e“ modeliai. „Hyundai Motor Corporation“ elektros pavarą naudos Kinijoje gaminamuose modeliuose – kompaktiniame SUV „Encino“ ir „Lafesta“ sedane. Artimiausiu metu bus paskelbti kiti automobilių gamintojai, kurių elektromobiliuose taip pat bus sumontuota nauja „Vitesco Technologies“ elektros pavara.

Gamintojo nuotr./Elektros pavara bus naudojama masinių elektromobilių gamybai
Gamintojo nuotr./Elektros pavara bus naudojama masinių elektromobilių gamybai

Ilgametė elektromobilumo technologijų patirtis

„Continental“ įmonė „Vitesco Technologies“ daugiau kaip dešimtmetį yra vienas pagrindinių didžiausių automobilių gamintojų partnerių, nuo 2006 metų kuriantis ir elektromobilumo sprendimus. 2011 metais rinkoje pristatytos pirmosios serijinės elektros pavaros, kurios buvo sumontuotos į „Renault Zoe“, „Fluence“ ir „Kangoo“ elektromobilius.

Šiandien įmonė pristato jau trečios kartos pažangią elektros pavarą. Kurdami ją inžinieriai dar labiau pagerino atskirų sistemos elementų – elektros variklio, valdymo elektronikos ir transmisijos – sąveiką, o pakeitimai lėmė, kad pavara yra lengvesnė, užima mažiau vietos ir yra pigesnė. Naujas modulis, kuriame elektros variklis ir valdymo elektronika yra aušinami skysčiu, sveria mažiau kaip 80 kilogramų.

„Mūsų integruota elektros pavaros sistema pasiekia nuo 100 iki 150 kW galią, – sako Thomas Stierle, „Vitesco Technologies“ Hibridinių elektromobilių padalinio vadovas. – Galingiausia 150 kW versija su maksimaliu 310 Nm sukimo momentu prilygsta tradiciniam 2 l turbodyzeliniam varikliui, siūlydama geriausius klasėje energijos tankį, dydį ir svorį.“

Šiandien „Vitesco Technologies“ automobilių gamintojams tiekia visą gamą elektromobilumo sprendimų – nuo 48 voltų pagrindinės elektros sistemos įrangos, hibridinių automobilių technologijų iki pagrindinių komponentų elektromobiliams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs