„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Peugeot“ pademonstravo modelius, kurie Lietuvą pasieks tik vėlų rudenį

„Peugeot“ atstovai Lietuvoje suteikė unikalią progą žvilgtelėti į modelius, kurie prekybos salonuose atsiras tik vėlų rudenį. Iškilmingai buvo pristatytos dvi naujienos: vienatūris „Peugeot Rifter“ ir 508 sedanas, skelbiama pranešime žiniasklaida.
„Peugeot“ atskleidė, kokie nauji modeliai pasieks Lietuvą rudenį
„Peugeot“ atskleidė, kokie nauji modeliai pasieks Lietuvą rudenį / Artūro Žuko nuotr.

Naujasis, radikaliai atnaujintas „Peugeot 508“ iš tradicinio 4 durų sedano tapo 5 durų kupė-sedanu. Ne veltui gamintojo atstovai juokauja, kad pirmtakas su naujausia modelio versija turi tik vieną bendrą dalyką – pavadinimą.

Pasiūlytas naujas, gerokai gausesnis, antrasis 508-ojo modelio įrangos lygis „Active“, kuris komplektuojamas su 180 AG „PureTech“ benzininiu varikliu ir naujos kartos 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Teigiama, kad mechaninių pavarų dėžių, kalbant apie 508 modelį, nebus apskritai. 508 modelio kaina Lietuvoje prasideda nuo 27 700 eurų, brangiausia modelio versija kainuos 39 400 eurų.

508 modelis bus parduodamas su 2 skirtingais „PureTech turbo“ benzininiais varikliais (180 ir 225 AG) bei 3 skirtingais „BlueHDi“ dyzeliniais varikliais, pasiekiančiais 130 AG, 160 AG ir 180 AG pajėgumą.

508 modelio universalo versija kainuos 1200 eurų daugiau nei sedanas. Skelbiama, kad universalu prekiauti bus pradėta 2019 m. pradžioje.

Pritaikė asmeniniams poreikiams

„Rifter“ turėtų sudominti tuos, kam patiko iki šiol gamintojo kainoraščiuose buvęs „Partner“. Tiesa, gamintojas akcentuoja, kad šis modelis dabar ne tik komercinis, bet puikiai tinkamas ir asmeniniam naudojimui.

„Rifter“ savo segmente išsiskiria didesniais, 16 colių skersmens, ratais, aukštesne prošvaisa ir visureigiams būdingomis kėbulo apdailos detalėmis – ratų arkų ir šonų apsaugomis. Naujajame modelyje yra ir „Peugeot i-Cockpit“ vadinamas prietaisų skydelis.

Modelis siūlomas dviejų kėbulo ilgių versijų, su 5 arba 7 vietų salonu.

Važiavimą sudėtingesniais keliais palengvina patobulinta traukos kontrolės sistema „Advanced Grip Control“ ir pagalbinė leidimosi nuokalne sistema. Siūloma ir versija su visų ratų pavara, kuri gaminama bendradarbiaujant su specialių versijų gamintoju „Dangel“. Verslo segmentui, kuris „Rifter“ naudoja prekių vežimui bei darbo kelionėms, siūlomas ir N1 kategorijos mažojo furgono modelis.

Modelis siūlomas su dviem benzininiais 110 ir 130 AG ir trimis 75, 100 ir 130 AG dyzeliniais varikliais, kurie derinami atitinkamai su mechaninėmis 5 arba 6 laipsnių pavarų dėžėmis, taip pat – su nauja 8 laipsnių automatine transmisija.

Vienatūrio kaina prasideda nuo 17 900 eurų. 35 cm ilgesnį kėbulą turintis modelis kainuos 1 200 eurų daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“