Nuo 1850 metų „Peugeot" logotipas keitėsi dešimt kartų ir visuomet išlaikė charakteringą liūto emblemą. Pristatyta vienuoliktoji logotipo versija yra dar rafinuotesnė, perteikianti kokybę ir eleganciją. Šį svarbų dizaino elementą sukūrė kompanijos dizaino studija „Peugeot Design Lab".
Iki šiol naudotas logotipas pristatytas dar 2010 metais. Gamintojui orientuojantis į aukštesnės klasės automobilius atėjo laikas jį pakeisti.
Per pastaruosius 10 metų „Peugeot" iš pagrindų atnaujino savo automobilius, o prisitaikant prie naujausių pokyčių reikėjo keisti ir logotipo dizainą. 2021 metų pradžioje bus pristatomi pasikeitę modeliai su naujos kartos „Peugeot 308" priešakyje. Kompanijų grupė nuo šiol žinoma bendru „Stellantis" pavadinimu, o informaciją ir svarbiausias naujienas galima rasti naujame tinklapyje.
„Peugeot" puikiai jaučia laikotarpio dvasią. Tiksliai vartotojų elgesio pokyčius numatančios kompanijos inovacijos visuomet yra žingsniu priekyje ir tiesia kelią naujos kartos mobilumo sprendimams. „Peugeot" išgyveno svarbiausias revoliucijas: industrinę, technologinę, politinę, socialinę, o dabar ir aplinkosauginę – perėjimas prie naujo tipo energijos ir judėjimas neteršiant aplinkos ateityje nulems galimybę gyventi iš atsinaujinančių šaltinių. Tai seniai yra „Peugeot" genuose.
Per pastaruosius 10 metų visi modeliai pakylėti į aukštesnę klasę. Tai lėmė ir įspūdingus pasiekimus: 2021 metais „Peugeot e-Expert" pelnė apdovanojimą „International Van of the Year", prieš dvejus metus šį titulą pelnė „Partner", be šių nominacijų, buvo dar ir trys pergalės „Europos metų automobilio" konkurse (2014 metais nugalėjo „Peugeot 308", 2017 metais – „Peugeot 3008", o 2020-aisiais – „Peugeot 208"). Svarbus pasiekimas buvo ir elektrifikuoti lengvieji automobiliai bei komerciniai modeliai.
Naujasis logotipas įkūnija „Peugeot" prekės ženklo praeities nuopelnus, dabarties vertybes ir ateities viziją. Herbas su liūto galvos simboliu iš tiesų visuomet buvo prekės ženklo dalis. Jis dar aiškiau ir garsiau skleis žinią apie tai, ką „Peugeot" brangina labiausiai.
Herbas yra universali ir nesenstanti kiekvienos kultūros atpažįstama tapatybės pristatymo forma. Visais laikais nuo Afrikos genčių iki garsiausių Prancūzijos ir Europos dinastijų herbas leisdavo lengviau identifikuoti jo savininką.
Tai – simbolis, kad esi priskiriamas privilegijuotųjų grupei ir tave atpažįsta aplinkiniai. Herbas asocijuojasi su prestižu, užtikrintumu, ilgaamžiškumu ir aukšta kilme. „Peugeot" į kitą modernumo amžių žengia su nauja tapatybe. Su šiuo herbu unikalią patirtį išnaudojanti kompanija eksportuos išskirtinį prancūzišką stilių ir eleganciją, užkariaus naujas teritorijas bei spartins tarptautinę plėtrą.
Automobiliai, atstovybės, susiję gaminiai, tinklapiai, komunikacija – tai sąlyčio su prekės ženklu taškai vientisai bet kokioje aplinkoje veikiančiai sistemai sukurti.
„Peugeot" neapsiriboja automobilių atstovybe ar tinklapiu. Kompanija pristato naują paprastų, tačiau patrauklių ir kokybiškų gyvenimo būdo gaminių kolekciją: drabužius, odos dirbinius, madingus aksesuarus, stalo įrankius, raštinės reikmenis, pakuotes, miniatiūras ir kt. Tai – pagal naują „Peugeot" tapatybę sukurtas pasaulis.
„Peugeot" veiklą vykdo daugiau nei 160 šalių rinkose, kuriose iš viso šios markės produkcijos galima įsigyti 10 tūkst. skirtingų vietų. 2020 metais „Peugeot" pasaulyje pardavė beveik 1,2 mln. automobilių. Švęsdama 210 metų jubiliejų 2020 metais kompanija, be elektrinių lengvųjų automobilių ir komercinių modelių, taip pat pradėjo plėtoti ir naujo amžiaus dinamiškumo koncepciją. Pirmuoju efektyvių ir sportiškų modelių pavyzdžiu taps naujasis „508 Peugeot Sport Engineered".