Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Peugeot“ Paryžiuje turi ir gerų, ir blogų naujienų

„Peugeot“ 2016-ųjų Paryžiaus automobilių parodoje paruošė net 3 600 kv. m ploto stendą, kur demonstruoja ne tik visą savo esamų modelių gamą, bet ir kelis koncepcinius modelius. Čia yra ir trys naujovės, aktualios tiek šios markės, tiek automobilių sporto gerbėjams.
„Peugeot 3008“ Paryžiaus automobilių parodoje
„Peugeot 3008“ Paryžiaus automobilių parodoje / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Pirmoji naujiena – lenktyninis automobilis „Peugeot 3008 DKR“. 2016-ųjų Dakaro ralio maratone „Peugeot“ komanda dominavo, nepalikdama vilčių MINI bei „Toyota“ automobilius vairuojantiems lenktynininkams.

Šiais metais prancūzų gamintojo požiūris į šias lenktynes nepasikeitė. Į jį investuota daug pinigų, laiko ir panašu, kad 2017-ųjų Dakaro maratonui automobilis ruošiamas itin rimtai. Ką tai reiškia? Jeigu „Peugeot“ vėl dominuos Dakare, lenktynes dėl pirmosios vietos matysime tik tarp „Peugeot“ vairuotojų, o kitiems gamintojams atstovaujantys lenktynininkai tenkinsis nuo podiumo likusiais trupiniais.

Tobulėjimas yra gerai, tačiau lenktynių gerbėjams reikia tikėtis, jog Dakaro organizatorių parengti apribojimai sumažins skirtumą tarp „Peugeot“ ir kitų dalyvių. Nes kiti tiesiog nespėja paskui prancūzus.

„Peugeot 3008 DKR“ įrengtas 3 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis su dviem turbinomis, išvystantis 340 AG ir 800 Nm.

Dakare, kaip ir pernai, startuos keturi „Peugeot Total“ komandos ekipažai: Stephane‘as Peterhanselis su Jeanu Paulu Cottretu, Carlosas Sainzas su Lucasu Cruzu, Cyrilis Despres su Davidu Castera ir Sebastienas Loebas su Danieliu Elena.

Kitos dvi naujienos susijusios su kasdieniniais automobiliais – Paryžiuje pristatyti naujieji 3008 ir 5008 krosoveriai.

„Peugeot 3008“ užprogramuotas sėkmei. Jis patogus, erdvus, kokybiškai surinktas ir turi net 220 mm prošvaisą, kuri leidžia svaičioti apie itin prastus kelius. Pavyzdžiui, pagrindinio šios klasės konkurento „Nissan Qashqai“ prošvaisa tesiekia 182 mm.

4,45 m ilgio krosoveris turi 2,68 m ilgio ratų bazę. Jis rinkai bus pristatytas su 2 benzininiais ir 3 dyzeliniais motorais, kurie išvysto nuo 120 iki 180 AG. Pavarų dėžių pasirinkimas – tarp 6 laipsnių mechaninės ir automatinės, o prekybos salonuose 3008 pasirodys sausį.

„Peugeot 5008“ atrodo ne taip gerai. Gamintojas jį vadina pradininku septynviečių SUV segmente, tačiau jame seniausiai įsitvirtino tokie modeliai kaip „Nissan X-Trail“. 5008 yra 4,64 m ilgio ir turi 2,84 m ratų bazę, tad važiavimo komforto savybės neturėtų nuvilti. Pasitenkinimo nekelia kitas dalykas – interjeras. Medžiagos čia atrodo vidutinės, tačiau jų surinkimas neypatingas – net Paryžiaus automobilių parodoje demonstruojami aplūžinėjusių ir klibančių plastmasių turintys 5008 visureigiai.

Prekyba abiem „Peugeot“ automobiliais turėtų prasidėti 2017-ųjų pradžioje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais