„Peugeot“ pasauliui pristatė naują kūrinį – naujos kartos krosoverį 3008

Populiariausio „Peugeot“ krosoverio premjera vyko inernetu. Dėl to kalta COVID-19 pandemija. Tie, kurie matė ar net išbandė „Peugeot 2008“, neturėtų nustebti išvydę 3008-ojo vaizdus. Dizaino kalba ta pati. Tik dydžiu platesnis ir ilgesnis.
Naujasis „Peugeot 3008“ (2020 m.)
Naujasis „Peugeot 3008“ (2020 m.) / Peugeot nuotr.

Nuo 2016 m., kai pasirodė pirmos kartos „Peugeot 3008“, parduota 800 000 vnt. šio modelio. Tai – kol kas populiariausias šio Prancūzijos gamintojo SUV.

2017 m. šį modelį žurnalistai išrinko Europos metų automobiliu.

Naujasis 3008 modelis

Naujasis 3008 atspindi naująją Peugeot dizaino kalbą – nuo priekio iki galinės dalies. Naujasis SUV elegantiškesnis ir vizualiai didesnis. Jis turi naujas Full LED galines šviesas, siūlo naują spalvų paletę ir naują „Black Pack“ pasirinkimą. Į priekinius žibintus integruota „Foggy Mode" funkcija, pakeitusi atskirus rūko žibintus.

Modelį galima užsisakyti su naktinio matymo „NightVision" įranga. Ši funkcija „aptinka" pėsčiuosius ir gyvūnus tamsoje ir esant blogam matomumui netgi 200–250 atstumu anksčiau nei tolimosios šviesos pasiekia šiuos objektus ir prieš tai, kai jie patenka į vairuotojo regos lauką. Tokiu atveju skaitmeniniame prietaisų skydelyje vairuotojui rodomas galimo pavojaus grafinis infraraudonųjų spindulių vaizdas.

Benzinas, dyzelinas, hibridinis "plug in"

Peugeot 3008 bus galima rinktis su skirtingomis jėgainėmis: hibridine, benzino ir dyzelino.

Benzininių modelių paletėje ir toliau išlieka yra 3 cilindrų, 1,2 litro „PureTech" 130 AG (6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė) ir „PureTech" 130 AG (8 greičių automatinė transmisija). Taip pat galingesnis 1,6 l 4 cilindrų „PureTech" 180 AG benzininis variklis su automatine transmisija.

Dyzelinių variklių asortimente yra 4 cilindrų, 1,5 l darbinio tūrio, 130 AG varikliai su 6 greičių mechanine pavarų dėže ir 8 greičių automatine transmisija.

Galingiausi modeliai - hibridinėse versijose. Pateikiami duomenys apie dvi "plug in" tipo hibridines jėgaines. Tai - benzininis 1,6 l darbinio tūrio vidaus degimo variklis su iš elektros tinklo įkraunama jėgaine - 133 kW/180 AG ir 147/200 (atitinkamai dviem bei keturiais ratais varomose versijose).

Elektrinio variklio galingumas 81 kW/110 AG dviem ratais varomose versijose ir 81 kW/110 AG bei 83/113 abiem tiltais varomose versijose. Vien elektra (WLTP režimu) šis modelis galės nuvažiuoti 56-59 km.

Hibridinės versijos suminė galia - 165/225 arba 220/300 kW/AG (2WD ir 4WD versijose). Žadamos hibridinės versijos degalų sąnaudos mišriu režimu - 1,3-1,5 l/100 km.

Šiame modelyje, kaip buvo teigiama prezentacijoje, įdiegtos visos naujausios saugumo technologijos. Taip pat daugeliui jau pažįstamas PEUGEOT i-Cockpit® ir didelės raiškos 10 colių liečiamas ekranas.

Siūlomos trys skirtingos komplektacijos, kiekviename lygyje - dar po tris įrangos paketus.

VIDEO: Reveal: naujojo Peugeot 3008 pristatymas

Pavyzdžiui, aukščiausios klasės PEUGEOT 3008 GT galima įsigyti su „Black" paketu, kuris pabrėžia automobilio išskirtinumą blizgiomis juodomis kėbulo detalėmis, 19" deimantinio pjūvio aliuminio ratlankiais su juodomis detalėmis, laisvų rankų įrangos bagažinės atidarymo funkcijomis, masažuojančiomis sėdynėmis, „Black Diamond" stogu ir FOCAL® didelio tikslumo garso sistema.

Naujasis Peugeot 3008 Europos rinkoje pasirodys 2020 m. pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis