Prancūzai atliko tyrimą, kurio metu buvo išsiaiškinta, kad yra potencialo dar karštesnei sportiško hečbeko versijai.
„Netrukus gamoje atsiras ir 208 R“, – akcentavo prancūzas. Jis be ilgų apylankų pripažino, kad „Peugeot“ šeimoje šis modelis bus galingesnis už visai neseniai pristatytą GTI versiją.
Nors ir specialistas tiksliai nepaminėjo būsimojo modelio dinaminių savybių ar kainos, „Autocar“ atskleidė, kad R versija bus lyg atletiškesnis GTI – lengvesnis, galingesnis ir, manoma, brangesnis.
Baziniai „Peugeot 208 GTI“ gaminami su 1,6 litro „turbo“ varikliais, kurie į priekinius varančiuosius ratus per 6 laipsnių trumpą mechaninę transmisiją perduoda 200 AG ir 275 Nm. Su tokia galia 100 km/val. greitį šis automobilis išvysto per 7,0 sekundės.
Reikia pagirti prancūzus už tokius užmojus. Įdomu, kiek kilogramų nuo standartinio 208 GTI svorio (1160 kg) jiems pavyks nurėžti, tačiau drastiškų pokyčių tikėtis būtų naivu. Nenaudojant egzotiškų medžiagų, kurios smarkiai didina mašinos kainą, bent dešimčia procentų sumažinti tokios nedidelės mašinos svorį yra didelis pasiekimas.