„Peugeot“ savo tarptautiniu ambasadoriumi išrinko pasaulinio garso tenisininką Novaką Džokovičių

Antrosios pasaulio raketės Novako Džokovičiaus vertybės yra tokios pat kaip „Peugeot“ – aukščiausios klasės kokybė, elegancija ir emocijos. Džokovičius džiaugiasi bendradarbiavimu. „Man džiugu atstovauti visame pasaulyje garsiam, daugiau nei 200 metų patirtį turinčiam Prancūzijos automobilių gamintojui. „Peugeot“ išreiškia prancūzams būdingą eleganciją, rafinuotumą ir gyvenimo meną,“ – sako N.Džokovičius.
Novakas Džokovičius ir „Peugeot“
Novakas Džokovičius ir „Peugeot“ / „Peugeot“ nuotr.

Bendradarbiavimo laikotarpiu „Peugeot“ gali pasitelkti Džokovičių visai savo veiklai, įskaitant spaudą, visame pasaulyje. O Džokovičius ant kairiosios rankovės visuose turnyruose nešios „Peugeot“ logotipą.

Tenisas – viena iš sričių, į kurias „Peugeot“ investuoja jau daugelį dešimtmečių.  Šiais metais švenčiamas „Peugeot“ ir „French Open“ 30-ųjų bendradarbiavimo metų jubiliejus. Bendradarbiavimas su Džokovičiumi dar labiau stiprina Prancūzijos automobilių gamintojo poziciją teniso pasaulyje. Novakas Džokovičius sezoną pradėjo „Australian Open“ turnyre pirmadienį, sausio 13 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis