Bet kokiu atveju tai gerokai simpatiškesnis automobilis negu jo pirmtakas. Automobilis buvo apdovanotas vos pasirodęs rinkoje. Trijų durų versija Vokietijoje gavo prestižinį „If“ apdovanojimą už pramoninį dizainą transporto kategorijoje. Šis apdovanojimas teikiamas jau daugiau kaip pusė amžiaus.
Nesitikėkite, kad tokio dydžio mašina lakstys kaip sportinis kupė – ja reikia važiuoti ramiai ir atsargiai. Mažyčiai siauri ratukai visai nepritaikyti lakstymui užmiestyje. Šio automobilio stichija – miesto gatvės.
Viduje – nebrangios medžiagos, tačiau pakankamai stilingas interjeras: nesimetriškas klimato kontrolės ir garso aparatūros valdymas ne tik gražiai atrodo, bet ir lengvai suprantamas. Beje, jau bazinė įranga turi USB prieigą, tad galite klausyti savo mėgstamos muzikos iš nešiojamojo failų kaupiklio.
Bagažinė nedidelė, vos 200 litrų, tačiau parduotuvės pirkiniams jos turėtų užtekti. Žinoma, į kelionę leistis negalėsite. Tačiau to ir nereikia, „Picanto“ užmiesčio kelyje nesijaučia gerai – automobilis šokinėja per duobes, o greičiau įvažiavus į posūkį galima ir išsigąsti, nes labai jau svyruoja kėbulas.
Techniniai „Kia Picanto 1.2“ duomenys:
Variklis | 4 cil. benzininis, 1,2 l, 85 AG (6000 aps/min), 121 Nm (4000 aps/min) |
Varantieji ratai | priekiniai |
Pavarų dėžė | 5 laipsnių mechaninė |
Bagažinės talpa | 200-870 l |
Svoris | 950 kg |
Ilgis/plotis/aukštis | 3595/1595/1480 mm |
Ratų bazė | 2385 mm |
Įsibėgėjimas | (0-100 km/h) per 11,4 sek. |
Maksimalus greitis | 171 km/h |
Kuro suvartojimas | mieste/užmiestyje/vidutiniškai 5,8/3,8/4,5 l/100 km |
CO2 emisija | 105 g/km |
Kaina | nuo 30 990 Lt. (bazinė versija), nuo 34 990 (bandyto modelio). |
Daugiau informacijos | Autoplius.lt naujų automobilių kataloge |