„Renault Alaskan“ kaina Lietuvoje
Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse naujojo „Alaskan“ kaina prasidės nuo 24 tūkst. 950 eurų (be PVM), 190 AG versija su mechanine transmisija kainuos nuo 28 tūkst. 980 eurų (be PVM), versija su automatine pavarų dėže – nuo 30 tūkst. 750 eurų (be PVM), rašoma pranešime.
Vienos tonos keliamosios galios pikapas pasižymi raumeningomis ir atletiškomis kėbulo linijomis bei įstabiu priekinės dalies dizainu. „Alaskan“ derina tvirtą sudėjimą su išskirtiniu vairavimo komfortu, kurį užtikrina pažangi penkių svirčių galinė pakaba ir tvirtas, uždaro skerspjūvio rėmas. „Alaskan“ yra galingas, išmaniai sukurtas automobilis, išskirtines pravažumo savybes suderinantis su geriausia klasėje degalų ekonomija, dėl po kapotu esančio 2,3 litro darbinio tūrio „Renault dCi“ variklio. Šis pikapas yra tobulas laisvalaikio palydovas ar kasdienio naudojimo automobilis, patenkinantis net profesionalių klientų poreikius.
Atletiškas „Alaskan“ dizainas
Įstabus „Alaskan“ dizainas leidžia naujausiam „Renault“ modeliui aiškiai išsiskirti iš kitų pasaulinės rinkos pikapų. „Alaskan“ perima „Renault“ dizaino bruožus ir išreiškia gamintojo vizualinę tapatybę skiriamuoju markės ženklu tapusiais C formos LED dienos žibintais, dinamiška ir išraiškinga priekine dalimi bei galią ir jėgą simbolizuojančiu atletišku sudėjimu.
Naująją „Renault“ tapatybė - tai plačios, chromu dengtos „Alaskan“ priekinės grotelės, kuriose puikiai matomas didžiulis markės ženklas. Chromuota juosta, esanti tarp grotelių ir buferio, besitęsianti tarp priekinių žibintų, natūraliai sujungia visus elementus ir pabrėžia dinamišką grotelių dizainą. Galingos ir raumeningos „Alaskan“ variklio gaubto linijos akcentuoja tvirtą pikapo išvaizdą.
Iškirtiniai LED žibintai
Pikapo „Alaskan“ C formą sudarantys dienos žibintai, peržengiantys priekinių žibintų ribas, juos išryškina ir įrėmina, suteikdami ryžtingą bei išskirtinę išvaizdą. Priklausomai nuo versijos naujasis „Alaskan“ komplektuojamas su „Pure Vision“, „Full LED“ tipo priekiniais žibintais, pabrėžiančiais „Renault“ modeliams būdingą stilių. Palyginti su halogeniniais žibintais, „Full-LED“ technologija sukuria 20 procentų stipresnį šviesos srautą, kuris leidžia pagerinti matomumą tamsiuoju paros metu.
Ryškūs bruožai ir atletiškos linijos
Išraiškingos pikapo „Alaskan“ kėbulo formos ir įspūdingi matmenys suformuoja galingą, aukštą statusą pabrėžiančią visumą, kuri trykšta jėga bei tvirtumu. Raumeningi plastiškų linijų šonai apima iškilias ratų arkas, apgaubiančias išskirtinio dizaino 16 arba 18 colių dydžio ratus su deimanto efekto apdaila. Išskirtinį naujojo „Alaskan“ siluetą ir asmenybę akcentuoja ryškios, chromuotos dekoracijos, nuo apdailų aplink šoninius langus iki chromuotų durų rankenėlių.
„Alaskan“ versija su dviguba kabina („double-cab“) ir keturiais varančiaisiais ratais Europoje prekyboje pasirodys jau šį mėnesį.
Profesionaliems rangovams, prekybininkams ir žemės savininkams dažnai reikia tvirtos ir universalios transporto priemonės, gebančios gabenti didelius ir sunkius krovinius bei patogiai ir komfortiškai keliauti su kolegomis ar šeimos nariais.
Galima rinktis iš daugybės pikapo „Alaskan“ konfigūracijų, kurios geriausiai atitinka verslo klientų, dirbančių statybų, krovinių pervežimo ar medicinos srityse, poreikius.
Dažnai individualioms reikmėms klientai pageidauja erdvaus automobilio, aprūpinto gausia įranga ir patogumu nenusileidžiančio lengvajam keleiviniam automobiliui, kuris užtikrintų komfortą kasdienėse kelionėse. Tuo pačiu jie ieško transporto priemonės, turinčios itin didelę krovinių skyriaus erdvę ir pasižyminčios dideliu tempimo pajėgumu bei puikiomis pravažumo savybėmis, leidžiantis į laisvalaikio nuotykius.
Tvirtas ir patogus pikapas
Naujoji pažangi penkių svirčių galinė pakaba ir ypatingai tvirta važiuoklė užtikrina puikias valdymo savybes kelyje bei aukščiausio lygio komfortą visiems keleiviams erdviame ir patogiame salone. Praktiškas ir universalus krovinių skyrius leidžia vežti itin didelių gabaritų ar sunkius krovinius.
Dėl pažangios penkių svirčių galinės pakabos, „Alaskan“ yra vienas iš nedaugelio pikapų savo klasėje, galintis garantuoti nepaprastą komfortą vairuotojui ir keleiviams kiekvienos kelionės metu.
Palyginti su tradicinėmis pakabomis, kai naudojamos lingės, penkių svirčių konfigūracija suteikia didesnį komfortą, sumažinant pakabos dalių trintį tiek tuščiame, tiek pakrautame automobilyje. Pikapo „Alaskan“ penkių svirčių galinė pakaba taip pat gerokai efektyviau slopina triukšmą ir vibracijas, užtikrinant visų keleivių patogumą.
Tvirtas, uždaro skerspjūvio kontūro rėmas
„Renault-Nissan“ aljanso sukurtas pikapo „Alaskan“ rėmas su uždaru skerspjūvio kontūru yra puikiai pritaikytas tiek klientams, kuriems automobilis reikalingas kaip darbinis arklys, tiek važinėti bekelėje, tiek naudoti laisvalaikio pramogoms. Išmanios konstrukcijos važiuoklėje panaudojus aukšto atsparumo plieną, padidintas standumas, tuo pačiu pagerinant valdymo savybes ir saugumą bei pravažumo galimybes.
Tvirtos važiuoklės ir penkių svirčių galinės pakabos tandemas leidžia vežti daugiau nei 1 toną sveriantį krovinį ir užtikrina įspūdingą 3,5 tonos siekiančią vilkimo galią – tai savybės, garantuojančios konkurencingą „Alaskan“ poziciją pikapų rinkoje.
Talpus, praktiškas ir universalus krovinių skyrius
Didžiulio „Alaskan“ krovinių kėbulo pakrovimo plotas siekia 2,46 m2, o dėl itin išmanios krovinių tvirtinimo sistemos „Alaskan“ krovinių skyrius pasižymi unikaliomis pakrovimo galimybėmis, užtikrinančiomis, kad visas krovinys yra visiškai apsaugotas. Šią sistemą sudaro C formos bėgiai ir keturi kabliai, leidžiantys greitai ir saugiai pritvirtinti įvairiausius krovinius.
Krovinių kėbulo galinis bortas gali išlaikyti iki 500 kg svorį, taip pasitarnaudamas įkraunant ar iškraunant krovinį, o būdamas vos 81 centimetro aukštyje, krovinių skyrius yra lengvai pasiekiamas.
Erdvus ir patogus salonas
Ypatingai erdvus pikapo „Alaskan“ salonas užtikrina visapusišką vairuotojo ir keleivių komfortą. Reguliuojamos, itin patogios priekinės sėdynės, įkvėptos NASA inžinierių sukurtos spaudimą absorbuojančios medžiagos, tolygiai paskirsto kūno svorį ir ženkliai sumažina nuovargį ilgose kelionėse. Priekinės pikapo „Alaskan“ sėdynės yra šildomos, priklausomai nuo versijos, vairuotojo krėslas gali būti elektra reguliuojamas aštuoniomis kryptimis, o salonas komplektuojamas su elegantiškais odiniais sėdynių apmušalais.
Antroji, keleiviams skirta sėdynių eilė užtikrina keleiviniams automobiliams būdingą komfortą su įspūdinga 679 mm erdve keliams. Kelionės komfortą padidina dviejų zonų automatinė oro kondicionavimo sistema su reguliuojamomis ventiliacijos angomis gale sėdintiems keleiviams. „Alaskan“ kabinoje patogiai išdėstytos dėtuvės, įskaitant lovelį centrinėje konsolėje, dėtuves duryse, butelių laikiklius ir po galinėmis sėdynėmis esančias dėtuves.
Galingas ir išmanus
„Alaskan“ yra išties tvirtas automobilis, kuris dėl išmanių dizaino ir technologinių sprendimų lengvai pritaikomas kiekvieno poreikiams ir net pačioms ekstremaliausioms naudojimo sąlygoms. Galingas „Renault 2.3 dCi“ variklis išskirtinai aukštą sukimo momentą suderina su geriausia klasėje degalų ekonomija ir itin mažomis emisijomis. „Alaskan“ pasižymi išskirtinėmis pravažumo savybėmis, todėl tobulai tinka leistis į bet kokius išbandymus ir nuotykius. „Alaskan“ siūlomos nuodugniai apgalvotos ir intuityvios technologijos tokios kaip 360° kampu vaizdą apimančios kameros, leidžiančios matyti visą supančią aplinką.
Geriausią ekonomiją segmente užtikrinantis „Renault“ 2,3 litro darbinio tūrio „dCi“ variklis
Vos 6,3 l/100 km vidutinės degalų sąnaudos ir CO2 emisija, siekianti tik 167 g/km, leidžia „Alaskan“ pasigirti geriausia ekonomija visame segmente, kurią garantuoja keturių cilindrų dyzelinis variklis su dvigubais turbokompresoriais, naudojamas „Renault Master“ gamoje. Dvigubo turbokompresoriaus technologija veikia mažai turbinai suteikiant tolygų greitėjimą esant mažiems variklio sūkiams, o didesnei turbinai užtikrinant galią, pasiekus didesnius variklio sūkius.
Komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine transmisija, „Alaskan“ savo klasėje pasižymi geriausia akceleracija ir efektyvumu.
Prie stulbinančių variklio ypatybių prisideda sumažinta vožtuvų trintis, sumažintos vidutinės degalų sąnaudos ir padidintas aušinimo sistemos efektyvumas bei įdiegta efektyviai veikianti variklio valdymo programa.
Puikios pravažumo savybės
Pikapas „Alaskan“ yra sukurtas įveikti bet kokią kelio dangą ar reljefą ir yra tobulas palydovas išsileidžiant tyrinėti net klastingiausius takus ar atšiauriausias vietoves.
„Alaskan“ turi tris ratų pavaros režimus: 2WD (galiniai varantieji ratai), 4H ir 4LO (visi varantieji ratai).
Galinių varančiųjų ratų (2WD) režimas labiausiai tinkamas kasdieniam važinėjimui asfaltuotais keliais – jis garantuoja geresnę degalų ekonomiją ir geresnį valdymą.
Keturių varančiųjų ratų (4H) režimas veikia važiuojant ne didesniu nei 100 km/val. greičiu ir gali būti įjungiamas važiuojant ne didesniu nei 60 km/val. greičiu. Šis režimas tinkamas, kai iš dalies prarandamas sukibimas su keliu (pvz., važiuojant per akmenis ar šlapiu keliu).
Trečiasis režimas, 4LO, įjungiamas automobiliui sustojus, kai visiškai prarandamas sukibimas su keliu (pvz., važiuojant smėliu, sniegu, giliu purvu).
Ratų pavaros režimams, užtikrinantiems optimalų pravažumą bet kokiomis sąlygomis, antrina daugybė automobilio valdymo pagalbinių sistemų, kurios tik patvirtina išties nuotykiams nusiteikusį „Alaskan“ charakterį.
Elektronikos kontroliuojamas sumažinto slydimo diferencialas (eLSD) su visų ratų pavara suteikia galimybę važiuoti saugiau ir ypač užtikrintai. Ši pažangi sistema turi stabdžių jutiklius, kurie nuolat stebi ratų sukimosi greitį. Sistemai nustačius, kad vieno tilto ratai sukasi greičiau nei kito, trumpam įjungiami stabdžiai, taip sulėtinant greičiau besisukančius ratus, pagerinant sukibimą, stabilumą posūkiuose ir užtikrinant didesnį saugumą.
Itin sudėtingoms situacijoms numatytas mechaninis galinio diferencialo blokavimo mechanizmas, įjungiamas rankiniu būdu. Ši sistema padeda užtikrinti optimalų ratų sukibimą su paviršiumi, pavyzdžiui, važiuojant smėliu ar slidžiu keliu. Įjungus galinio diferencialo blokavimą, abu galiniai ratai yra varomi vienoda jėga ir sukasi tuo pačiu greičiu, taip optimaliai padidinant sukibimą.
Pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema (HSA) pradedant judėti įkalnėje trumpam įjungia stabdžius, apsaugodama automobilį nuo riedėjimo atgal, o pagalbinė važiavimo nuokalne sistema (HDC) leidžiantis nuolydžiu kontroliuoja stabdžius, palaikydama nustatytą riedėjimo greitį, taip užtikrindama didesnį saugumą ir vairavimo komfortą.
„Alaskan“ taip pat komplektuojamas su stabdžių antiblokavimo (ABS) ir elektronine stabdymo jėgos paskirstymo (EBD) sistemomis, traukos kontrolės sistema (TCS), elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP) ir avarinio stabdymo pagalbos sistema (EBA). Saugumą užtikrina septynios oro pagalvės: vairuotojo ir keleivio priekinės oro pagalvės, dvi šoninės ir dvi užuolaidinės bei vairuotojo kelių oro pagalvė.
Netrukus „Alaskan“ bus galima įsigyti ir su aktyvia avarinio stabdymo sistema (AEB), kuri, važiuojant greičiau nei 30 km/val. greičiu, priekyje sumontuoto radaro pagalba išmatuoja atstumą nuo priešais važiuojančios transporto priemonės, o pernelyg prie jos priartėjus, garsiniais ir vaizdiniais signalais įspėja vairuotoją bei ragina stabdyti. Jeigu vairuotojas ignoruoja įspėjimą arba nepakankamai stabdo, aktyvioji avarinio stabdymo sistema įsijungia ir pati stabdo automobilį.
Išmanios ir intuityvios technologijos
„Alaskan“ prietaisų skydelio centre – penkių colių 3D TFT spalvotas ekranas, suteikiantis greitą ir nesudėtingą prieigą prie automobilio parametrų: degalų ekonomijos, navigacijos nurodymų, pagalbinių sistemų nustatymų meniu, kompaso, USB prietaisų valdymo ir kt.
„Alaskan“ komplektuojamas su intuityvia ir lengvai perprantama multimedijos sistema, kurią valdyti galima 7 colių įstrižainės spalvotame lietimui jautriame ekrane. Jame paprastai pasiekiamos garso sistemos funkcijos, USB ir Bluetooth jungiamumo nustatymai, CD grotuvas, palydovinė navigacija su eismo informacija realiu laiku, taip pat vaizdai, fiksuojami 360° kampu vaizdą apimančios kameros.
Ši funkcija suteikia visos supančios aplinkos vaizdą pasinaudojant keturiomis, priekiniame buferyje, abiejuose šoniniuose veidrodėliuose ir galiniame borte sumontuotomis kameromis. Jų fiksuojamus vaizdus galima stebėti centriniame ekrane, taip leidžiant vairuotojui išvengti šalia automobilio esančių kliūčių. Sistema veikia stovint ar važiuojant ne greičiau nei 10 km/val. greičiu ir padeda vairuotojui tiek manevruojant mieste, tiek atvirame kelyje, tiek tyrinėjant sudėtingą reljefą.
„Alaskan“ galima įsigyti ir su užpakaliniais atstumo jutikliais, kurie garsiniu signalu įspėja vairuotoją apie kliūtis už automobilio, o taip pat centriniame ekrane rodo galinės kameros fiksuojamą vaizdą.
Siekiant užtikrinti patogumą, „Alaskan“ sumontuota beraktė „Renault“ atrakinimo sistema su užvedimo mygtuku.