15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti

Pirmąjį ketvirtį „Porsche“ gamyba didėjo 4,5 proc.

Per pirmuosius tris šių metų mėnesius legendinių sportinių automobilių koncernas „Porsche AG“ pagamino daugiau nei 38 500 automobilių ir pasiekė 4,5 proc. augimą, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Populiariausias iš visų „Porsche“ modelių buvo „Panamera“, rašo-ma bendrovės pranešime spaudai.
„Porsche“ salonas Vilniuje
„Porsche“ salonas Vilniuje / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Gamintojas pastebi, kad artėjant šiltajam metų sezonui ypatingo dėmesio sulaukė naujieji „Porsche Boxster“ ir „Porsche 911“ kabrioletai. Tolimesnį šių metų augimą koncernas sieja su naujuoju modeliu „Porsche Macan“, kurį jau galima užsisakyti „Porsche“ salonuose visoje Europoje.

„Pasiektas augimas daug pasako tiek apie pačio ženklo, tiek apie mūsų produktų patrauklumą. Dabar verčiame dar vieną naują puslapį, kuris vadinasi „Porsche Macan“. Oficiliai pristačius jį Europos rinkai, „Porsche“ salonuose apsilankė tūkstančiai šio modelio gerbėjų ir potencialių pirkėjų“, - sakė Bernhdas Maieris, už „Porsche“ pardavimus ir rinkodarą atsakingas Vykdomosios valdybos narys.  

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Porsche“ naujienos Ženevoje
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„Porsche“ naujienos Ženevoje

Pirmąjį šių metų ketvirtį „Porsche AG“ koncernas baigė pasiekęs augimą visose pasaulio rinkose. Sausio – kovo mėnesias Kinijoje buvo parduota 9900 naujų „Porsche“ automobilių ir pasiektas 12 proc. augimas lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu. Šių automobilių populiarumas taip pat 5 proc. augo ir JAV – čia didžiausio susidomėjimo sulaukė „Boxster“, „Cayman“, „Cayenne“ ir „Pana-mera“ modeliai. 

Vertinant visų „Porsche“ modelių populiarumą pasaulyje, lyderiu galima vadinti „Panamera“ – per pir-mąjį ketvirtį iš viso pagaminta 6600 šio modelio automobilių arba 17 proc. daugiau nei 2013 m. sausio – kovo mėnesiais.   

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais