Per pirmąjį „Hyundai“ pikapo „Santa Cruz“ pristatymą visuomenė išvydo bendrą korporatyvinį stilių išlaikiusį modelį. Nepaisant to, globalaus „Hyundai“ dizaino centro, veikiančio Namjane, Korėjoje, vadovas Sang Jup Li įsitikinęs, kad situacija gali keistis.
Dizaineris sieks, jog kiekvienas naujas koncerno modelis pasižymėtų unikalia išvaizda. O ekspertai, prieš suvokdami, kad prieš juos – dar vienas „Hyundai“, turėtų gerokai paplušėti.
Specialistų teigimu, tokia strategija yra rizikinga, tačiau kalbant apie „Hyundai“ prekinį ženklą, jis nuolat praranda reputaciją, nes daugelį metų gamina panašius modelius.
Tad, jeigu pikapas „Santa Cruz“ kada nors ir pasirodys keliuose, labai tikėtina, kad jis radikaliai skirsis nuo prieš ketverius metus Detroite pristatyto projektinio modelio. Bendrus bruožus pikapas išsaugos, tačiau Li teigimu, „jie taps įsimintinesni“ ir „pasižymės charakteriu“.
Jei taip įvyks, tai bus pirmas atvejis automobilizmo istorijoje, kai serijinis modelis atrodys brutaliau negu jo prototipas.