Pirmas žvilgsnis į naują „Volvo XC60“ – populiariausią vidutinės klasės miesto visureigį

Gegužės pabaigoje Barselonoje pasaulio žurnalistams pristatoma naujiena – antros kartos „Volvo XC60“. Per devynerius gamybos metus švedai pardavė milijoną pirmosios kartos XC60 – populiariausio Europoje vidutinės klasės miesto visureigio.
Antros kartos „Volvo XC60“ pristatymas Barselonoje
Antros kartos „Volvo XC60“ pristatymas Barselonoje / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Iš viso XC60 sudaro trečdalį visų parduodamų „Volvo“. Taigi nėra abejonių, kas yra D segmento lyderis ir kas norėtų juo būti dar dešimtmetį.

Apie naujus XC60 variklius, saugumo sistemas ir dizaino sprendimus 15min rašys pasibaigus pristatymui. O kol kas – pirmas žvilgsnis į automobilį, kurio senojo modelio kaina prasideda nuo 36 tūkst., bet normaliai sukomplektuotas automobilis kainuoja bent 10 tūkst. eurų daugiau. O jei visai rimtai, naujajam XC60 reikės nepagailėti daugiau nei 50 tūkst. eurų. Visas kainas rasite čia.

„Volvo XC60“ rekomenduojamos kainos Lietuvai
„Volvo XC60“ rekomenduojamos kainos Lietuvai

Akivaizdu viena: visi pirmos kartos XC60 savininkai, išvydę naujieną, nusigrauš nagus. Modernus dizainas, tikrai puiki medžiagų kokybė, patogumas, dinamika, saugumo sistemų galybė – antros kartos šešiasdešimtukas tikrai kaitina kraują.

Tiesa, su kolega Jurgiu Paplaičiu iš „Motorų“ ilgokai pavargome, kol multimedijos skydelyje radome norimus nustatymus. Turbūt sunku objektyviai pasakyti, kurio gamintojo automobilio nustatymų sistema patogiausia, tačiau su „Audi“ ar „Renault“ nereikia taip ilgai žaisti. Gal todėl, kad „Volvo“ siūlo tuziną galimybių (nuo garso sistemos sureguliavimo pagal koncertų sales iki individualių važiavimo režimo nustatymų), kuriose nesunku pasiklysti?

Pirmuosius įspūdžius rasite filmuotame siužete:

VIDEO: Antros kartos „Volvo XC60“ pristatymas Barselonoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis