„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Pirmasis priekiniais ratais varomas BMW į Lietuvą atkeliaus rugsėjį

Vokietijos automobilių gamintojas BMW žengia į „premium“ kompaktinių vienatūrių klasę ir pristato „BMW 2 Series Active Tourer“. Naujasis modelis pasižymės erdviu salonu ir itin taupiais trijų ir keturių cilindrų varikliais su turbinomis. Tai taip pat bus pirmasis BMW automobilis priekiniais varomaisiais ratais, rašoma kompanijos pranešime spaudai.
„BMW 2 Active Tourer“
„BMW 2 Active Tourer“ / BMW nuotr.
Temos: 2 BMW BMW 2 serija

„BMW 2 Series Active Tourer“ yra skirtas tiems, kurie dėl šeimyninių ar kitų poreikių turi labai įvairių reikalavimų automobilio funkcionalumui ir patogumui, bet tuo pačiu nori BMW būdingo sportiškumo ir novatoriško dizaino. „Active Tourer“ BMW koncernui yra naujo segmento automobilis, kuriame suderinti šie poreikiai ir tuo jis yra išskirtinis „premium“ kompaktinių vienatūrių klasėje“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė. 

„BMW Group“ jau yra tvirtai įžengusi į kompaktinių automobilių klasę su MINI bei pirmosios ir antrosios serijos BMW modeliais, bet išplėtęs automobilių gamą „BMW 2 Series Active Tourer“ modeliu koncernas tikisi pritraukti naujus pirkėjų segmentus, kaip tą pavyko padaryti su pirmosios serijos BMW – apie 70 proc. „BMW 1“ pirkėjų yra nauji BMW markės savininkai. Vokiečių koncernas prognozuoja, kad daugiausia „BMW 2 Series Active Tourer“ automobilių bus parduota Europoje (apie 40 proc.) ir Kinijoje (15 proc.).

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„BMW 2 Active Tourer“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„BMW 2 Active Tourer“

Naujajame „Active Tourer“ vairuotojas ir keleiviai sėdi aukščiau nei sedane. Tokia sėdėjimo pozicija užtikrina gerą apžvalgos kampą ir palengvina įsėdimą į automobilį. Siekdamas maksimizuoti salono erdvę gamintojas taip pat automobilyje įdiegė novatorišką priekinių varančiųjų ratų sistemą ir suprojektavo ilgą 2670 mm ratų bazę.

„Active Tourer“ ekipažas savo daiktus gali susikrauti į erdvią 468 litrų talpos bagažinę, kuri nulenkus galines sėdynes išsiplečia iki 1510 litrų. Galinės sėdynės standartiškai gali būti sulankstomos 40:20:40 santykiu, todėl bagažinės skyrių galima pritaikyti įvairiausiems kroviniams. Be to, visiškai nulenkti galima ir priekinę keleivio sėdynę – tai patogu vežant ilgus daiktus. „Active Tourer“ pasirinktinai gali būti montuojamas su elektra valdomu bagažinės dangčiu, kuris gali būti atidaromas koja „pamojavus“ po galiniu buferiu.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„BMW 2 Active Tourer“
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./„BMW 2 Active Tourer“

Po „Active Tourer“ variklio dangčių dirbs naujos kartos dyzeliniai arba turbobenzininiai varikliai. Drauge su naujuoju modeliu debiutuojantis trijų cilindrų turbobenzininis 1,5 l darbinio tūrio variklis išvysto 136 AG ir labai jautriai reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą. Naujasis variklis savo didžiausią pajėgumą išvysto prie aukštų sūkių, o 100 kilometrų suvartoja vidutiniškai 5,2-4,9 litrų degalų. 

Galingiausias variklis montuojamas į „BMW 225i Active Tourer“ standartiškai derinamas su 8 laipsnių „Steptronic“ pavarų dėže ir išvysto 231 AG. Variklis kompaktiškam vienatūriui iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 6,6 s ir pasiekti maksimalų 240 km/h greitį. Nepaisant įspūdingų charakteristikų „225i Active Tourer“ 100 kilometrų suvartoja tik 6,0-5,8 litrų degalų.

BMW nuotr./„BMW 2 Active Tourer“
BMW nuotr./„BMW 2 Active Tourer“

Sąrašo viduryje rikiuojasi dyzelinis variklis montuojamas į „BMW 218d Active Tourer“. Naujos kartos variklis išvysto 150AG ir 330Nm sukimo momentą. Su standartiškai montuojama šešių laipsnių mechanine pavarų dėže „218d active Tourer“ iki 100 km/h įsibėgėja per 8,9 sekundės ir pasieka maksimalų 208 km/h greitį. Šio modelio dyzelino sąnaudos 100 km – 4,1 litro. 

Drauge su novatoriškais varikliais, „Active Tourer“ vairuotojai taip pat gali mėgautis ir išmaniosiomis technologijomis. Pavyzdžiui automobilių spūsčių asistentas naudodamas mono kamerą palaiko atstumą iki priekyje esančio automobilio ir padeda vairuotojui per spūstį judėti pastoviu tempu. Jei vairuotojas pageidauja, asistentas taip pat gali judėjimo kryptį pakoreguoti vairu. 

BMW nuotr./„BMW 2 Active Tourer“
BMW nuotr./„BMW 2 Active Tourer“

„BMW 2  Series Active Tourer“ bus galima užsisakyti su vienu iš 5 įrangos lygių: standartinės komplektacijos bei „Advantage“, „Sport Line“ ir „Luxury Line“. Turtingos standartinės įrangos sąraše įtraukta „BMW iDrive“ sistema su 6,5 colių lietimui jautriu ekranu, „Radio Professional“ garso sistema, lietaus davikliai, odinis vairas, susidūrimo perspėjimo bei „City Braking“ sistema. „Advantage“ komplektacijoje yra montuojama dviejų zonų klimato kontrolė, parkavimo davikliai, kruizo kontrolė, priekiniai rūko žibintai ir daugiafunkcinis vairas.

„Sport Line“ komplektacija pabrėžia „Active Tourer“ sportišką charakterį su išskirtiniais lengvo lydinio ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis ir kėbulo akcentais. „Luxury Line“ modeliai pasižymės chromo apdaila, išskirtiniu odiniu salonu ir šildomomis vairuotojo ir keleivio sėdynėmis. 2014 metų pabaigoje vairuotojai taip pat galės užsisakyti „Active Tourer M Sport“ paketą.

Lietuvoje „BMW 2 Series Active Tourer“ pasirodys rugsėjo pabaigoje. „218i Active Tourer“ kainos „Krasta Auto“ salone prasidės nuo 91 500 litų.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs