RS Q3 - kryptingos „Audi“ strategijos kiekvienoje automobilių klasėje turėti didesnės galios modifikaciją rezultatas. Šis galingas ir kompaktiškas SUV bus gaminamas Ispanijoje, Martorello mieste esančioje „Volkswagen“ koncerno gamykloje.
2,5 litro darbinis variklio tūris leidžia išvystyti 310 AG galią ir iki 420 Nm sukimo momentą, pasiekiamą diapazone nuo 1500 iki 5200 aps./min. Motoras komplektuojamas kartu su DSG transmisija, kurios pavaros perjungiamos specialios konstrukcijos RS svirtimi arba ant vairo esančiomis svirtelėmis. Ratams judesį perduoda „quattro“ visų ratų pavara su automatiškai keičiamu paskirstymo santykiu.
Vairo mechanizmas ir stovėjimo stabdys – elektromechaniniai. Pakaba – standartinė 25 mm pažeminta RS sportinė pakaba. Per ratlankių stipinų tarpus matomi banguoti 365 mm skersmens stabdžių diskai ir masyvios juodos spalvos apkabos su RS emblemomis. Vokietijoje parduodami automobiliai bus komplektuojami 19 colių ratlankiais. Papildomai bus galima užsisakyti 20 colių ratlankius.
RS modifikacija nuo įprastų „Audi Q3“ miesto visureigių šiek tiek skiriasi. Patys pastebimiausi iš jų: RS buferiai, „Quattro“ logotipu papuošta centrinė oro įsiurbimo anga, aliuminio spalvos stogo bagažinės sijos, ilgas stogo aerodinaminis sparnas, galinis difuzorius ir didžiulis ovalo formos išmetimo vamzdis.
Priekinėje salonodalyje puikuojasi odinės sportinės sėdynės su įspaustais Q3 RS logotipais. Automobilio borto kompiuteryje yra specialus „lenktyninis“ RS meniu, kuriame sugrupuoti automobilių sporto entuziastams būtini rodmenys: įpūtimo slėgis, alyvos temperatūra, trasos įveikimo laikmatis ir kt. Pedalai ir kojų atrama uždengti aliuminio antdėklais. Dekoratyviniai salono intarpai ir stogas – juodos spalvos.
Vokietijoje RS Q3 bazinis variantas kainuos maždaug 54 600 eurų (189 tūkst. Lt), o masinę prekybą tikimasi pradėti 2013 lapkričio mėn.