Pirmieji „Bentley Flying Spur V8“ rankomis surenkami per 100 valandų: kuo jie ypatingi ir kiek kainuoja?

Anglijoje, Kru (Crewe) mieste esančioje prabangių automobilių gamykloje nuo surinkimo linijos jau rieda pirmieji „Bentley Flying Spur V8“ automobiliai. Šie prabangūs ir greiti sedanai surenkami rankomis, o per net 100 valandų trunkantį procesą įveikiami 84 skirtingi gamybos lygiai, rašoma pranešime.
 „Bentley Flying Spur V8“
„Bentley Flying Spur V8“ / Bentley nuotr.
Temos: 1 Bentley

„Naujojo „Bentley Flying Spur V8“ gamybos pradžia žymi naują etapą šio prabangaus sedano istorijoje. Šis modelis užtikrina ne tik aukščiausią prabangos lygį, bet ir puikias valdymo savybes bei geresnę degalų ekonomiją neprarandant dinamikos. Šio modelio kaina prasideda nuo 162 tūkst. Eur be PVM.

Nuo 2005-ųjų „Bentley“ pagamino jau 40 tūkst. „Flying Spur“, o tai įrodo, kad vairuotojai šį automobilį pamėgo ir juo pasitiki. Gamintojas to pasiekė didelį dėmesį skirdamas net menkiausioms detalėms ir užtikrindamas nepriekaištingą gamybos bei surinkimo procesą.

Kaip to įrodymą galima paminėti faktą, kad norint pagaminti 60 odinių interjero elementų, tam reikia 350 unikalių odos gabaliukų, kurių susiuvimui reikalingo siūlo ilgis siekia tris kilometrus, o visą darbą atlieka 141 specialistas“, – pasakoja „Bentley“ pardavimų vadovas Andrius Ivaška.

Ekonomiškesnis, bet greitas

Nepakartojamą vairavimo patirtį su naujuoju „Flying Spur V8“ leidžia patirti 4.0 l darbinio tūrio, V formos, 8 cilindrų benzininis variklis su dviem turbinomis. Jo pajėgumas – daugiau nei 540 arklio galių ir 770 Nm sukimo momentas. Tai užtikrina puikią dinamiką, nes nuo 0 iki 100 km/val. šis prabangus sedanas įsibėgėja vos per 4,1 sekundės ir gali pasiekti maksimalų 318 km/val. greitį.

Nepaisant tokių gerų dinaminių savybių, „Flying Spur V8“, palyginus su W12 variklį turinčia versija, į aplinką išmeta iki 15 proc. mažiau anglies dvideginio ir sunaudoja iki 16 proc. mažiau degalų.

Vidutinės naujojo modelio degalų sąnaudos siekia 12,7 l/100 km. (pagal WLTP standartą), o su pilnu degalų baku galima įveikti didesnį nei 700 kilometrų (pagal WLTP standartą) atstumą, todėl „Flying Spur V8“ savininkas galės ilgiau mėgautis vairavimu ir į degalinę stoti rečiau.

Pasiekti gerų ekonomijos rodiklių padeda ir cilindrų išjungimo sistema. Jei variklio sūkiai nesiekia 3000 ribos ir sukimo momentas yra mažesnis nei 235 Nm, išjungiami keturi iš aštuonių variklio cilindrų. Visa tai įvyksta vos per 20 milisekundžių.

Sklandžiu ir dinamišku „Flying Spur V8“ važiavimu vairuotojas gali mėgautis dėl anksti išvystomo maksimalaus 770 Nm sukimo momento, kai variklio sūkiai pasiekia 2000 ribą ir išsilaiko iki kol pasiekiama 4500 sūkių riba. Pasiekti tokio rezultato pavyko dėl tarp variklio cilindrų bloko sumontuotų turbinų. Tokia konstrukcija užtikrina trumpesnį išmetamųjų dujų kelią iki turbinų, kurios gali veikti greičiau ir efektyviau.

Sukurtas vairavimui

„Flying Spur V8“ yra 100 kilogramų lengvesnis už modelį su W12 varikliu, todėl automobilis judresnis ir jautresnis, geriau reaguoja į vairuotojo komandas ir suteikia savitą vairavimo patirtį.

Jau standartinėje įrangoje automobilis turi adaptyvią orinę važiuoklę, važiavimo dinamikos kontrolės ir sukimo momento valdymo sistemas, taip pat elektronikos pagalba valdomą vairo mechanizmą. Geresnį valdymą užtikrina ir nauji, lengvasvoriai stabilizatoriai.

Papildomai į „Bentley Flying Spur V8“ gali būti montuojama adaptyvi važiuoklė su 48-voltų elektronine posvyrio kontrolės sistema bei elektroniškai valdoma visų pasukamų ratų sistema. Pastaroji veikia dviem režimais ir atitinkamai pagerina kai kurias važiavimo savybes.

Pavyzdžiui, važiuojant didesniu greičiu užmiestyje, įveikiant posūkį, galiniai ratai pasisuka ta pačiam kryptimi kaip ir priekiniai, todėl automobilis važiuoja stabiliau ir tiksliau. Tuo metu važiuojant nedideliu greičiu, pavyzdžiui, parkuojantis, galiniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai, o taip pagerinamos apsisukimo arba manevravimo savybės ir šiuos veiksmus vairuotojui atlikti paprasč
iau bei patogiau.

Elektroninė posvyrio kontrolės sistema ne tik pagerina „Flying Spur V8“ važiavimo savybes, bet ir padidina automobilio keleivių ir vairuotojo komfortą. Vos per 0,3 sekundės ši sistema gali sukurti net 1300 Nm jėgą, kuri padeda sumažinti kėbulo posvyrį, todėl važiuojantys automobilio viduje jaučiasi stabiliai.

Šiuolaikinė prabanga ir inovacijos

„Flying Spur“ gali pasigirti vienu plačiausių komforto sprendimų asortimentu savo segmente. Norintys patirti unikalią „Bentley“ prabangą gali užsisakyti papildomai gale montuojamą šaldytuvą, palaikantį nuo +6 iki -6 laipsnių temperatūrą, kuriame gali tilpti šeši 330 ml talpos gaivieji gėrimai arba keturi 500 ml talpos buteliukai. Taip pat yra galimybė sutalpinti du pilno dydžio (750 ml) šampano butelius.
Papildomai užsakoma prailginta centrinė konsolė, kuri tęsis nuo priekio iki pat gale sėdinčių keleivių, padidins gale sėdinčių „Flying Spur“ keleivių komfortą. Tai leis abiem gale sėdintiems keleiviams būti atskirtiems didelio ir patogaus porankio, kuriame puodelių laikikliai ir dvi USB bei 12V jungtys.

Automobilio gale sėdintys keleiviai, kurie nori įsikurti patogią darbo arba poilsio vietą, gali pasinaudoti dviem staliukais, kuriuos išskleisti arba suskleisti galima paspaudus vieną mygtuką.

Daugybė galimybių pasirinkti sau tinkamiausią ir reikalingiausią įrangą bei prieiga prie naujausių technologijų leidžia mėgautis ne tik „Bentley Flying Spur V8“ komfortu, bet ir susikurti atpalaiduojančią arba kokybiškam darbui tinkamą aplinką, o sėdus prie vairo, mėgautis neišdildoma vairavimo patirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų