Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Pirmoji „Fenix“ ralio diena – pirmieji lietuvių iššūkiai

Gausiai „Fenix“ ralyje Tunise susirinkę Lietuvos rally-raid meistrai sekmadienį kirto starto liniją.
„CFMOTO RACING TEAM“: pirmoji diena Fenix ralyje Tunise
„CFMOTO RACING TEAM“: pirmoji diena Fenix ralyje Tunise / CFMOTO nuotr.

Ralio rezultatai

Gausus būrys dalyvių leidosi į septynių dienų iššūkį Sacharos dykumoje, o pirmąją dieną teko ne tik pervažiuoti oficialią ralio starto arką, bet ir įveikti du greičio ruožus. Iš viso dalyviai sekmadienį įveikė 577 kilometrus, iš kurių greičio ruožai sudarė 107 km.

Sportininkai pasakojo, kad jau nuo pirmųjų kilometrų organizatoriai pasirūpino sudėtingu iššūkiu. „CFMOTO RACING TEAM“ komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas po finišo kalbėjo apie tai, kad kai kurie varžovai jau pirmame, vos 25 kilometrų greičio ruože, susidūrė su techninėmis problemomis:

„Įdomi diena. Pirmasis greičio ruožas buvo paplūdimyje, tad smėlis buvo labai klampus, o technika kaito. Girdėjome, kad kitiems dalyviams trūko variatoriaus diržai – mums pavyko juos išsaugoti, bet iš karto po greičio ruožo juos keitėme.“

Kitas komandos lenktynininkas Adomas Gančierius antrino Antanui ir sakė, kad pagrindinė šio greičio ruožo užduotis buvo išsaugoti sveiką diržą, mat dėl klampaus paviršiaus šiam teko patirti itin dideles apkrovas: „Temperatūra kartais siekė ir daugiau nei šimtą laipsnių, o tai jau pavojinga riba kai diržas gali sprogti. Todėl važiavau kiek įmanoma ramiai.“

Fiziniai ir navigaciniai iššūkiai

Kalbėdamas apie antrąjį sekmadienio greičio ruožą, kuris prasidėjo įveikus daugiau nei 350 kilometrų po pirmojo ruožo finišo viešojo naudojimo keliais, A.Kanopkinas pasakojo apie visiškai skirtingą reljefą. Pirmąją ruožo dalį sudarė žvyrkeliai, kuriuose buvo galima važiuoti maksimaliu greičiu, o antroje dalyje pasitiko mažos, vos metro aukščio kopos, bet jų buvo labai daug.

„Fiziškai čia buvo labai sudėtinga dalis, maksimaliai darbinė. Jeigu reikėtų visą dieną tokiomis kopomis važiuoti tai neįsivaizduoju, kaip mane nukeltų nuo keturračio“, – juokavo A. Kanopkinas ir sakė, kad rezultatu yra patenkintas, o ateinančiomis dienomis po truputį didins tempą.

A.Gančierius, kalbėdamas apie atkarpą su kopomis taip pat paminėjo, kad čia prasidėjo didesni navigaciniai iššūkiai ir buvo patenkintas, kad pavyko juos įveikti be klaidų. Abu sportininkai pasakojo, kad po kiekvieno pravažiuoto greičio ruožo vis dar keičia kai kuriuos keturračių nustatymus, siekdami atrasti tinkamiausius technikos nustatymus šiam raliui.

Po pirmos dienos A.Gančierius yra trečias tarp keturračių, o nuo antros vietos jį skiria vos 14 sekundžių. A.Kanopkinas po pirmųjų dviejų greičio ruožų užimą ketvirtą poziciją.

Pirmadienį dalyvių lauks 169 kilometrų greičio ruožas ir kiek mažiau nei 50 kilometrų, skirtų pervažiavimui. Ateinančias keturias dienas dalyviai gyvens tame pačiame bivake, tad visas šias dienas teks įveikti daugiau sportinių kilometrų ir mažiau pervažiavimų.

Kaip sekėsi kitiems lietuviams

Rezultatus galite rasti čia. Apibendrinant trumpai pirmąją ralio dieną, galima pasidžiaugti Nerijaus Murausko ir Jono Raudeliūno spurtu motobagių (SSV) klasėje. Jie – lyderiai. Arūnas ir Aurimas Lekavičiai šioje klasėje – ketvirti.

Motociklų Enduro klasėje Justas Grendelis pirmas, o Simonas Ramanauskas – trečias.

VIDEO: CFMOTO komanda startuoja Fenix ralyje Tunise
VIDEO: Pasiruošimas startui Fenix Rally: CFMOTO komanda sutvarkė formalumus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos