Technologiškai naujas „Qashqai“ surinktas ant naujos CMF-C platformos. Didžiausia naujovė – pirmą kartą Europoje naudojama ir Japonijoje jau pasiteisinusi „e-POWER“ jėgainė.
Pirmoji krosoverio karta buvo pristatyta 2007 m. ir tapo klasės etalonu. Būtent nuo „Qashqai“ prasidėjo vadinamasis „miesto visureigių“ aukso amžius.
Žinoma, kaip buvo teigiama oficialios premjeros metu, ant naujos CMF-C platformos surinktas trečios kartos modelis yra šiek tiek didesnis, pažangesnis, geriau valdomas, saugesnis ir geriau sukomplektuotas.
Naujoji „Qashqai“ karta įkūnija pamatinius modelio principus. Novatoriškas dizainas, ekonomiškas didesnio pajėgumo variklis, geresnė vairavimo patirtis – šiuos bruožus pabrėžia gamintojai.
Kaip ir pirmtakus, naująjį „Qashqai“ sukūrė „Nissan Design Europe“ komanda Londone, o inžinerijos darbams vadovavo „Nissan“ Europos techninis centras Didžiojoje Britanijoje.
CMF-C platforma
Naujoji CMF-C platforma yra moderniausia konstrukcijos ir technologijų architektūra. Inžinieriai siekė išlaikyti dabartinio „Qashqai“ matmenis, tačiau pasiekti erdvesnį interjerą. Naujajame „Qashqai“ naudojama 50 proc. daugiau grūdinto plieno. Todėl kėbulas yra lengvesnis, tačiau 41 proc. standesnis, nei dabartinio modelio. Tai suteikia tikslesnį valdymą ir daugiau patogumo. Be to, padeda sumažinti svorį. Net bagažinės dangtis pagamintas iš kompozicinės medžiagos, kuri leidžia sutaupyti 2,6 kg svorio. Tiek priekinės, tiek galinės durys, priekiniai sparnai ir variklio gaubtas pagaminti iš aliuminio, o tai leidžia sutaupyti 21 kg. Nauja konstrukcija leidžia efektyviau slopinti smūgio jėgą avarijos atveju.
Nauja pakaba ir vairo mechanizmas
Naujasis „Qashqai“ nudžiugins modernesne „MacPherson“ priekkine ir galine pakaba bei plačiu ratų pasirinkimu – iki 20 colių.
Gale sumontuota daugiau garso izoliacijos, todėl geriau sugeriami smūgiai, sumažinamas triukšmas.
Naujovė – „e-POWER“ sistema
Naujasis „Qashqai“ yra „Nissan“ elektrifikavimo strategijos dalis ir klientams siūlo du variklio sprendimus: ekonomišką 1,3 litro benzininį variklį su lengvąja hibridine technologija ir naujovišką „Nissan“ el. varikliu valdomą „e-POWER“ sistemą. Ši sistema jau buvo taikoma Japonijos rinkoje ir buvo labai populiari.
1,3 litro benzininis variklis siūlomas dviejų pajėgumų: 138 AG su mechanine pavarų dėže ir priekinių varančiųjų ratų versija bei 156 AG „Xtronic“ su priekinių arba keturių varančiųjų ratų versija.
1,3 litro benzininis variklis iš esmės atnaujintas, kad jį būtų galima poruoti su nedideliu generatoriumi ir ličio baterija. Tai – vadinamoji mild-hybrid sistema.
„e-POWER“ sistema – tai vidaus degimo variklis, kuris veikia generatoriaus principu. Tokiu atveju automobilis varomas elektros energija. Ši technologija, pristatyta Ženevos automobilių parodoje prieš dvejus metus, leidžia išvengti energijos nuostolių, nes elektros jėgainės yra našesnės.