„Audi“ parodė naujos kartos A6 sedaną bei „RS5 Sportback“. Naujasis A6 yra tarsi sumažinta pernai metais pristatyto A8 kopija – „Audi“ teigia, kad taip atrodo ne tik vizualiai, bet ir technologijų lygmenyje. A6 turės pažangią autopiloto sistemą, žibintus ir daugybę kitų išmanių elementų, o labiausiai nustebinti gali variklių gama. Daugelis įprato, jog „Audi“ siūlo bent 5 skirtingus variklius, tačiau naujasis A6 turės tik 1 benzininį ir 1 dyzelinį agregatą – abiejų darbinis tūris 3 l, o pasiekiama galia – atitinkamai 340 ir 286 AG. Teigiama, kad vėliau viso pasaulio rinkose bus pasiūlyta daugiau motorų.
„Ford“ pristatė atnaujintą „Fusion“ – Europoje šis modelis parduodamas „Mondeo“ vardu. Jis, kaip ir kiti „Ford“ modeliai, gavo naujausias gamintojo kuriamas technologijas, o autonominio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimu, galinio vaizdo kamera ir automatinis artimųjų ir tolimųjų šviesų perjungimas – jau standartinėje įrangoje. Tiesa, kol kas kalbama tik apie JAV rinką, tačiau Europoje „Mondeo“ komplektacija taip pat turėtų tapti turtingesnė nei yra dabar.
Daugybę naujienų pažėrė „Hyundai“ – šiam gamintojui JAV rinka yra labai svarbi. Tai ir elektrinis „Kona“, turintis 201 AG variklį bei galintis viena įkrova įveikti 402 km, ir visiškai naujas „Santa Fe“, ir „Tucson“ atnaujinimas.
„Kia“ parodė atnaujintą „Optima“ modelį bei savo flagmanus – vienatūrį „Sedona“ bei sedaną K900. Korėjiečiai stebina prabanga – pavyzdžiui, K900 galinės sėdynės reguliuojamos 14-a krypčių, o priekinė vairuotojo – net 20. Centrinėje konsolėje montuojamas ekranas gali būti 12,3 colio skersmens, o garso aparatūra – 900 vatų, 17 garsiakalbių „Harman Kardon“.
Italai parodė kelias specialias automobilių versijas – „Alfa Romeo Giulia“ ir „Stelio“ pasidabino „Nero“ vardu ir specialia apdaila, o „Maserati Levante“ gavo „Trofeo V8“ modifikaciją, kuri iki 100 km/val. įsibėgės per 3,9 sek.
Vieną po kito modelius kepa ir „Mercedes-Benz“. Niujorke pristatyti atnaujintas C klasės kupė bei kabrioletas, C klasės kupė ir sedano AMG versijos, ketverias duris turintis AMG GT modelis.
Niujorko ekspozicijoje buvo parodytas naujasis „Subaru Forester“. Kai „Subaru“ gerbėjai prieš kelerius metus išvydo priekiniais ratais varomą „Impreza“, su kiekvienu nauju modeliu jų kūnu perbėga šiurpas – ar tik „Subaru“ neišdavė daugiau modelių? Ne, bent jau „Forester“ netapo eiliniu krosoveriu ir jau standartinėje įrangoje turi firminę šiam gamintojui simetrinę keturių varančių ratų sistemą. Be to, jame standartiškai montuojama ir „EyeSight“ autonominio stabdymo sistema.
Jeigu reikėtų rinkti didžiausias parodos naujienas, į „Top 3“ be abejonės papultų „Toyota RAV4“. Šis modelis yra itin populiarus JAV, tad nenuostabu, jog „Toyota“ naujos kartos pristatymui pasirinko būtent šią parodą. Naujasis modelis kuriamas ant TNGA platformos kartu su „Prius“ bei C-HR, tad naujos kartos RAV4 ratų bazė didesnė nei pirmtako, tačiau jis pats – trumpesnis ir platesnis. Neabejojama, kad šis modelis bus velniškai populiarus JAV, o į Lietuvą turėtų atkeliauti dar šiemet.