Šiemet tikimasi sulaukti ir jubiliejinio, 500-ojo dalyvio, nes per aštuoniolika metų, kai vyksta šie konkursai, vertinimo komisija jau išbandė 473 naujausius automobilius, iš kurių 106 buvo išrinkti į finalinius penketukus, o vėliau – septynetukus. Tiek automobilių pretendavo į pagrindinę renginio nominaciją, tačiau tik 18 iš jų pavyko pelnyti nugalėtojo titulą.
„Nors skaičiai išties įspūdingi, tačiau bene labiausia džiugina per šiuos beveik du dešimtmečius įgyti nuoširdūs pagalbininkai, – sako konkursą rengiančio Lietuvos žurnalistų autoklubo vadovas ir projekto koordinatorius Valdas Valiukevičius. – Džiaugiuosi, kad šiemet kartu su ilgamečiais partneriais iš „Continental“ į konkurso rengimo darbus labai aktyviai įsijungė ir „Neste“, ir Šiaulių banko kolektyvas, ir kiti, praturtinsiantys renginį ne tik naujomis idėjomis“.
Lapkričio 3 d. konkursas pirmąkart jo istorijoje startuos Belmonto pramogų ir poilsio parke, kur bus išrikiuoti visi konkurse dalyvaujantys automobiliai. Ten vyks ir pirmoji renginio spaudos konferencija bei konkurse dalyvaujančių automobilių foto ir video sesija.
Lapkričio 30-ąją ten pat bus paskelbtas finalinis konkurso septynetukas, o gruodžio 5 d. Belmonte vyks ir renginio finalinis vakaras.
Konkursui pristatytų automobilių bandymų stovykla bus surengta lapkričio 18-22 dienomis Druskininkuose ir vertinimo komisijai gerai pažįstamų jų apylinkių keliuose.
Be pagrindinės „Metų automobilio 2016“ nominacijos šiemet irgi bus varžomasi dėl „Tautos automobilio 2016“, kurį tradiciškai rinks visi šalies gyventojai, metų visureigio, verslo klasės, moterų aistros automobilio, saugiausiojo, kurį išrinks tituluočiausias šalies automobilių sportininkas, Seimo narys Stasys Brundza, ir daugelio kitų nominacijų.
Pasak V.Valiukevičiaus, nors dalyvių registracija dar vyksta iki spalio 15 d., tačiau jau dabar aiškėja, kad konkurso bandymų poligone bus apie tris dešimtis naujausių automobilių.
„Inchcape Motors“ į „Metų automobilio 2016” konkursą šiemet deleguoja 5 naujus modelius: „Ford S-MAX“, „Jaguar XE“, „Land Rover Discovery Sport“, „Mazda CX-3“ ir „Mitsubishi Outlander“, – patikino bendrovės rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė. – Visi automobiliai absoliučiai skirtingi, bet tai tik privalumas.
„Ford S-MAX“ – segmento lyderis nuo pat debiuto pirmaisiais gamybos metais, tapęs ne tik Lietuvos, bet ir Europos metų automobiliu, o dabar dar smagesnis vairuoti, patogesnis ir išmanesnis visiems keliaujantiems. „Mazda“ šiemet lyg iš gausybės rago pažėrė naujienų, tačiau daugiausia pirkėjų simpatijų nuskynė CX-3 krosoveris. „Jaguar Land Rover“ prestižinių automobilių klasėje siūlo sportišką sedaną XE – norintiems neprapulti minioje ir universalų visureigį „Discovery Sport“, o naujasis „Mitsubishi Outlander“ išsiskiria ne tik įdomiais dizaino sprendimais, bet ir demonstruoja koncerno ateitį“.
Tai išties svarus vieno iš automobilių prekybos lyderių argumentas. O kuo atsakys varžovai?