Po „Mercedes-Benz GLC“ pristatymo pasirodė ir sportiška kupė versija

Praėjus vos kelioms savaitėms po naujojo „Mercedes-Benz GLC“ SUV pristatymo, prabangių automobilių gamintojas iš Vokietijos demonstruoja GLC kupė versiją. Pasisekimo pasaulyje sulaukusio modelio įpėdinis meistriškai suderina dvi skirtingas savybes – kupė sportiškumą ir SUV funkcionalumą, rašoma pranešime.
Mercedes-Benz GLC Coupe
Mercedes-Benz GLC Coupe / Mercedes nuotr.

„GLC Coupé“ yra unikalaus derinio pavyzdys automobilių rinkoje. „Mercedes-Benz“ vienas pirmųjų pradėjo kurti ketverių durų kupė automobilius, kuriuos vairuotojai puikiai įvertino. Vėliau tokio tipo kėbulas buvo perkeltas ant SUV platformos ir tai buvo labai sėkmingas sprendimas – tokių automobilių pardavimas auga pasaulyje, daugėja panašių formų modelių. Lietuviai jau spėjo pamėgti visus „Mercedes“ SUV kupė, tad neabejoju, jog ir šis modelis taps dažnai matomas šalies gatvėse“, – sako oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.

Mercedes nuotr./Mercedes-Benz GLC Coupe
Mercedes nuotr./Mercedes-Benz GLC Coupe

Elegantiškas vidus ir išorė

Geriausiai „GLC Coupé“ modelį apibūdina jo išvaizda – dinamiškas siluetas ir elegantiškos kėbulo linijos demonstruoja, jog tai yra šiuolaikinio meno kūrinys. Nepaisant to, priekinė dalis – galingas stotas, aukšta prošvaisa ir chromuotos apdailos detalės – sufleruoja apie dideles automobilio galimybes bekelėje.

Priekinėje dalyje prie ryškių deimanto kontūro radiatoriaus grotelių priderinti LED žibintai, o charakteringi galiniai žibintai pabrėžia modelio išskirtinumą.

Kaip ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, „GLC Coupé“ daug dėmesio skiriama interjerui – juk čia vairuotojas praleidžia daugiausia laiko. Nors tai yra šiuo metu mažiausias SUV kupė modelis „Mercedes-Benz“ gamoje, prabangos ir jaukumo jame – ne ką mažiau nei didesniuosiuose.

Automobilio interjere dėmesys krypsta į du didžiulius ekranus – 12,3 colio įstrižainės centre ir 10,25 colio – priešais vairuotojo akis. Šiame atvaizduojama pagrindinė kelionės ir automobilio informacija, o centriniame naująja operacine sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) valdomos visos „GLC Coupé“ funkcijos.

Mercedes nuotr./Mercedes-Benz GLC Coupe
Mercedes nuotr./Mercedes-Benz GLC Coupe

Įvairias automobilio funkcijas galima nustatyti net penkiais būdais: paspausti lietimui jautriuose ekrane arba paviršiuje prie centrinio porankio, naudojant vairo mygtukus, gestais arba balsu pasakius: „Hey, Mercedes“.

Nepalyginamai efektyvesnis

„Mercedes-Benz GLC Coupé“ montuojami penki skirtingo galingumo keturių cilindrų varikliai – du benzininiai ir trys dyzeliniai, tačiau jų gama dar šiemet turėtų būti papildyta. Visi atitinka itin griežtus, tik nuo 2020 m. įsigaliosiančius „Euro 6d“ ekologijos reikalavimus.

Šie automobiliai turi automatines pavarų dėžes bei keturių varančiųjų ratų transmisijas 4MATIC, o benzininiai varikliai – 48V įtampos sistemą bei papildomą elektrinį galios šaltinį.

GLC 200 4MATIC pasiekia 145 kW (197 AG) pajėgumą ir 320 Nm sukimo momentą, o GLC 300 4MATIC – atitinkamai 190 kW (258 AG) bei 370 Nm. Abiejuose modeliuose įmontuotas elektrinis variklis, suteikiantis papildomos 10 kW ir 150 Nm galios. Šių automobilių vidutinės degalų sąnaudos yra 7,1–7,4 l/100 km, o anglies dvideginio (CO2) emisija – 161–169 g/km.

Dyzelinis GLC 200d 4MATIC pasiekia 120 kW (163 AG) pajėgumą bei 360 Nm sukimo momentą, o GLC 220d 4MATIC – 143 kW (194 AG) ir 400 Nm. Vidutinės šių automobilių degalų sąnaudos – 5,2–5,5 l/100 km, o CO2 emisija – 137–145 g/km. Galingiausias dyzelinis variklis montuojamas GLC 300d 4MATIC modelyje – jis pasiekia 180 kW (245 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą. Jo vidutinės degalų sąnaudos – 5,8 l/100 km, o CO2 emisija – 151–153 g/km.

„Mercedes-Benz GLC Coupé“ modeliuose montuojami SCR filtrai su „AdBlue“ talpomis, DPF kietųjų dalelių, DOC filtrai bei amoniako katalizatorius (ASC).

Svarbi dinamika ir komfortas

Kupė išvaizda GLC visureigiui suteikta ne tik dėl vizualaus patrauklumo. Jo dinaminės savybės nustebintų ne vieną skeptiškai tokių modelių atžvilgiu nusiteikusį vairuotoją.

Jau standartinėje automobilio įrangoje montuojama sportinė pakaba su reguliuojamo kietumo amortizatoriais. Papildomai užsakoma sistema „Dynamic Body Control“ nuolat stebi, vertina kelio sąlygas, vairavimo situaciją, greitį ir daugybę kitų kintamųjų bei pagal juos individualiai nustato kiekvieno rato amortizavimo lygį.

Visureigyje taip pat gali būti montuojama itin aukštą komfortą užtikrinanti orinė pakaba „Air Body Control“.

Puikias valdymo savybes papildo gausus elektroninių saugos sistemų rinkinys: aktyvi kruizo kontrolė „Active Distance Assist Distronic“ bei eismo linijų palaikymo sistema „Active Steer Assist“.

Naujasis „Mercedes-Benz GLC Coupé“ į Lietuvą atkeliaus jau šių metų vasarą, jį apžiūrėti ir išbandyti bus galima „Silberauto“ salonuose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų